سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تاکید رییس جمهوری بر ضرورت دقت و جدیت در آموزش زبان های خارجی به دانش آموزان


رییس جمهوری با تبریک ایام بعثت نبی مکرم اسلام (ص) گفت: رسالت و مبعث پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) مهمترین رویداد تاریخی نه تنها برای مسلمانان بلکه برای همه بشریت است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی عصر سه شنبه و در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم خاطرنشان کرد: شهید مطهری حق بزرگی بر گردن همه ما دارد و با وجود تلاش ها، پیشرفت‌های علمی و تسهیل در دسترسی بیشتر به علوم، شخصیت این معلم شهید همچنان بی نظیر و بدون جایگزین است.

دکتر روحانی در این جلسه با تاکید بر لزوم دقت و جدیت در آموزش زبان های خارجی به دانش آموزان در مدارس، وزارت آموزش و پرورش را مکلف کرد تا در اسرع وقت با همکاری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، چگونگی تدریس و آموزش زبان های خارجی در مدارس را از لحاظ کمی و کیفی بررسی کرده و گزارش آن را به منظور برنامه ریزی و ساماندهی این مقوله به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کند.

در این جلسه، گزارش شورای تخصصی حوزوی در زمینه چگونگی ارتباط و همکاری میان تفکرات و توانمندی های حوزوی و شورای عالی انقلاب فرهنگی و استفاده از آن در عرصه علم و فرهنگ ارائه و مقرر شد این شورای تخصصی، در زمینه تدوین نظریه فرهنگی انقلاب و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و نظریه پردازی میان فضلای حوزه، با تمرکز و اولویت بخشی به این امور، تلاش و فعالیت خود را گسترش دهد.

همچنین با تایید و تصویب اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی آقایان طباطبایی نژاد، فرجام، جمشیدی، پارسا نیا، واعظی، ربانی، آذربایجانی، خسروپناه، عباسی و آقا نظری به عنوان اعضای شورای تخصصی حوزوی انتخاب شدند.

اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در این جلسه نقطه نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان مطرح و بر انجام وظایف و ایفای نقش شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای تحقق این فرمایشات تاکید کردند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
تاکید مشاور عالی رییس جمهور بر ضرورت فروش دارایی بانک ه