فرار شوم دختر دانش‌آموز از خانه


 وقتی مینا با سرقت از خانه‌شان فرار کرد پدر و مادرش با مراجعه به پلیس مشهد گم‌شدن وی را اعلام کردند و بررسی‌های تخصصی پلیس نشان داد وی از طریق موبایل و شبکه‌های اجتماعی با پسری جوان آشنا شده و به احتمال زیاد نزد وی است.

رئیس پلیس مشهد گفت: دختر جوانی که از سوی پسری اغفال شده و به شمال کشور فرار کرده بود پس از چند روز سرگردانی، توسط پلیس دستگیر شد.

سرهنگ حجت نیک مرام افزود: متأسفانه سختگیری‌های خانواده این دختر جوان در مورد درس خواندن و تعیین شرط شاگرد اول شدن باعث شد او تن به رابطه ای خیابانی بدهد و پس از فرار از خانه در دام دو پسر جوان گرفتار شود.

او اظهار داشت: دو متهم پرونده دستگیر شدند و تحقیقات در این باره ادامه دارد. مینا که احساس ندامت و پشیمانی می‌کند در بیان علت فرار خود از خانه گفت: پدر و مادرم هر دو تحصیلکرده هستند. آنها درباره درس خواندن من سختگیری‌های زیادی داشتند و اجازه نمی‌دادند یک لحظه در حال خودم باشم. این اواخر هم مرا با دخترهای فامیل مقایسه می‌کردند و برایم خط و نشان می‌کشیدند که اگر شاگرد اول نشوم چنین و چنان خواهند کرد.

دختر دانش آموز افزود: من جلوی چشم آنها به داخل اتاق می‌رفتم و مثلا درس می‌خواندم. اما کتاب‌هایم را که می‌دیدم حالم به هم می‌خورد و خودم را سرگرم گوشی تلفن همراه می‌کردم تا اینکه در شبکه‌های اجتماعی با پسری جوان ‌آشنا شدم و وقتی برایش درد دل کردم پیشنهاد داد از خانه فرار کنم و نزدش بروم.


ویدیو مرتبط :
تصادف دردناک 3 دختر دانش آموز در خیابان...!