ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تیم دو نفره تکواندو برای حضور در المپیک آزمایشی سه شنبه عازم برزیل می‌شود


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پیکارهای المپیک آزمایشی ریو (G1) در رشته تکواندو از روز شنبه (یکم اسفندماه) طی دو روز به میزبانی شهر «ریودوژانیرو» و در پارک المپیک «کاریوکا» برگزار می شود که در این رویداد آزمایشی از 16 کشور برتر رنکینگ نوامبر 2015 دعوت شده ‌است.

این رقابت‌ها در دو وزن 58- و 80+ کیلوگرم مردان و 49- و 57- کیلوگرم بانوان انجام می شود که با توجه به رنکینگ نمایندگان کشورمان، ایران می‌تواند در دو وزن اول و چهارم مردان نماینده داشته باشد.

با توجه به اینکه سهمیه حضور در این رقابت‌ها به کشور تعلق گرفته است، انتخاب نفرات اعزامی به این مسابقات برعهده کادرفنی هر کشور بود که با اعلام بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان، آرمین هادی پور در وزن 58- کیلوگرم (وزن اول المپیکی) و امید عمیدی در وزن 80+ کیلوگرم (وزن چهارم المپیکی) نمایندگان کشورمان خواهند بود.

بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهدی بی باک بعنوان مربی هدایت تیم ملی تکواندوی کشورمان را در این رقابت‌ها برعهده دارند و سعید مطوری نژاد بعنوان پزشک در کنار تیم حضور دارد.

مسابقات المپیک آزمایشی در رشته تکواندو، G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

این مسابقات با هوگوی Daedo برگزار خواهد شد.

تکواندوکاران کشورمان سه شنبه (27 بهمن‌ماه) ساعت 21:10 راهی برزیل می‌شوند.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در سه وزن 58-، 80- و 80+ کیلوگرم توسط فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی موفق به کسب سهمیه المپیک ریودوژانیرو شده است.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/AILADI


ویدیو مرتبط :
فوق العاده زیباست مطمئن هستم با کیفیت HD لذت میبرید . تکواندو آزمایشی المپیک لندن 2011- آرون کوک از انگلیس هوگو قرمز