ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



طبیعتا دوست داریم در پلی‌آف با ثامن روبرو شویم/ امیدوارم پایان خوبی داشته باشیم


محمد حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار نفت آبادان و شیمیدُر در هفته بیست و ششم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: این بازی برای هر دو تیم مهم و حساس است، چون جایگاه‌ها مشخص می‌شود.امیدوارم بازی خوبی را انجام دهیم و همه راضی باشند.

وی ادامه داد: برخلاف بزای قبلی که به شیمیدر باختیم در این مسابقه باید تمرکز بیشتری داشته باشیم و برنده از میدان خارج شویم.

ملی‌پوش تیم بسکتبال نفت آبادان در پاسخ به این سوال که دوست دارید در پلی‌آف با گرگان روبرو شوید یا ثامن گفت: با توجه به اینکه سه بر صفر از ثامن پیش هستیم طبیعتا دوست داریم با این تیم روبرو شویم، اما به هرحال برای بازی گرگان هم مشکلی نداریم.

حسن‌زاده در مورد افت و خیز نفت آبادان در طول فصل گفت: تیم ما نسبت به سایرین بازیکنان زیادی ندارد و به همین دلیل روی نفرات اصلی فشار می‌آید و با این شرایط در طول فصل نوسان طبیعی خواهد بود. خوشبختانه بیشتر بچه‌ها از یکدیگر شناخت داشتند و این موضوع به هماهنگی تیم کمک کرد.

وی ادامه داد: فصل خوبی را داشتیم و امیدوارم پایان خوبی هم برایمان داشته باشد. پلی‌آف امسال با توجه به وضعیت تیم‌ها برای همه سخت‌ خواهد بود و باید با آمادگی کامل وارد شویم.

دیدار شیمیدُر و نفت آبادان دوشنبه ساعت 16 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/BF31PU


ویدیو مرتبط :
دلتون میاد برای دوست به این خوبی که اینقدر شما رو دوست