ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مربی تیم استقلال خوزستان: حضور با اقتدار در جام باشگاه های آسیا هدف بعدی ما است


سیروس پور موسوی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا پس از قهرمانی تیمش در رقابت های لیگ برتر کشور اظهار کرد: تیم ما یک تیم جوان و یکدست بود که با سخت کوشی موفق شد با ارائه بازی های خوب و کسب نتایج مطلوب از ابتدای فصل خود را به عنوان یک مدعی اصلی قهرمانی معرفی کند.
وی افزود: بازیکنان جوان ما هیچگاه به دنبال شهرت و مطرح شدن نبودند بلکه با غیرت و تعصب خود نسبت به خوزستان به دور از هرگونه حاشیه پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کره و با شایستگی قهرمان شدند.
مربی تیم استقلال خوزستان ادامه داد: جو صمیمی میان بازیکنان و کادرفنی انگیزه مضاعفی را برای ارئه بازی های با کیفیت به بازیکنان ما منتقل کرده بود و همین امر موفقیت ما را در لیگ امسال رقم زد.
وی بیان کرد: تیم ما تاکنون به دنبال این بودیم که مسابقات لیگ را با خوبی سپری کند و در ادامه نیز برای حضور در باشگاه های اسیا برای سربلندی فوتبال کشور نیز تمام تلاش خود را بکار می گیریم.
پور موسوی اظهار کرد: بی شک بازیکنان تلاشگر تیم جز ارکان اصلی ما در رقابت های آسیایی خواهند بود اما در دو پست باید تیم خود را تقویت کنیم تا بتوانیم در آن رقابت ها نیز موفق عمل کنیم.
وی ادامه داد: بازیکنان ما حدود 80 درصد از میزان قراردادهای خود را پیش از این دریافت کرده و با انگیزه خوبی در این دیدار حاضر شدند که جا دارد از حمایت های باشگاه استقلال خوزستان و گروه ملی صنعتی فولاد ایران نیز تقدیر کرد.
دیدار تیم های استقلال خوزستان و ذوب آهن از هفته سی ام رقابت های لیگ برتر کشور روز جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد و تیم استقلال موفق شد حریف خود را با دو گل شکست داده و جام قهرمانی را از آن خود کند.
7152/6064

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اولین قهرمانیه تاج (استقلال) در جام باشگاه آسیا