ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اردوی یك روزه بوكس با حضور مربی تیم ملی در گالیكش برگزار شد


به گزارش خبرنگار ایرنا، در این اردوی یك روزه كه روز گذشته (شنبه 11 اردیبهشت) درسالن ورزشی روستای ینقاق گالیكش برگزار شد، بوكسورهای حاضر در اردو، زیر نظر مربی تیم ملی تمرینات لازم را انجام دادند.
حسین نصیری، رئیس اداره ورزش و جوانان گالیكش هدف از برگزاری این اردو را ارتقای دانش فنی هیات بوكس و احیای وضعیت به ركود رفته بوكس این شهرستان با استفاده از مربی تیم ملی كه اهل گنبدكاووس است، دانست.
رئیس هیات بوكس گالیكش نیز در حاشیه این اردو به خبرنگار ایرنا گفت: پس از یك دوره هفت ساله ركود بوكس گالیكش، فعالیت این رشته ورزشی از چند سال پیس با تشكیل دو كلاس در روستای ینقاق این شهرستان آغاز شده است.
هادی شاقو زائی افزود: با فعالیت مجدد رشته بوكس در گالیكش، ورزشكاران این رشته موفق به كسب سه مقام دومی و دو مقام سومی درمسابقات استانی داشتند و تلاش می كنیم در سال جاری و درمسابقات كشوری نیز حضوری موفق داشته باشیم.
ابراهیم ارمشی، مربی تیم ملی بوكس ایران و استان گلستان نیز درخصوص این اردو به خبرنگار ایرنا، گفت: این اردو با هدف ارزیابی وضعیت بوكسورهای شهرستان گالیكش برپا شده است.
نداشتن سالن اختصاصی و رینگ بوكس از كمبودها و مشكلات این رشته ورزشی در گالیكش است كه ورزشكاران این شهرستان خواستار رفع آن شدند.
شهرستان گالیكش با افزون بر 60 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/7481/1860

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آخرین مرحله اردوی تیم ملی برای مسابقات تیراندازی اهداف پروازی برگزار شد