پخش سه نمایش به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص) از رادیو نمایش


پخش سه نمایش به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص) از رادیو نمایش

مهر/ «فاتح قلب ها» عنوان نمایشی است نوشته مجید نظری نسب که کارگردانی آن را حمید منوچهری بر عهده دارد و به ماجرای جنگ احد می پردازد.
در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون نورالدین جوادیان، علی میلانی، عبدالعلی کمالی، احمد گنجی، پریسا مقتدی و مهرداد مهماندوست به ایفای نقش می پردازند و مهتاب امینی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.
«فاتح قلب ها» به صدابرداری پیروز صدرایی و افکت محمدرضا قبادی فر پنج شنبه ساعت ۷ صبح روی آنتن رادیو نمایش می رود.
همچنین نمایش رادیویی «پند پیامبر» که نویسندگی آن را گووان مهر اسماعیل پور بر عهده دارد درباره مردی است که از بادیه نزد پیامبر می آید و تقاضای پند می کند… .
محمدرضا علی، احمد گنجی، شیوا رفیعیان، امیر زنده دلان، کرامت رودساز، علی میلانی، محمد پورحسن و علی اصغر دریایی هنرمندانی هستند که به ترتیب اجرای نقش در این نمایش حضور دارند.
«پند پیامبر» به تهیه کنندگی مهتاب امینی، کارگردانی مهین فردنوا، صدابرداری پیروز صدرایی و افکت نرگس موسی پور روز پنج شنبه ساعت ۹ صبح از رادیو نمایش پخش می شود.
«روز سوم» نوشته محسن قصابیان و کارگردانی رامین پورایمان نمایش دیگری است که در این روز از رادیو نمایش پخش می شود. در خلاصه داستان این نمایش آمده است: حاج کاظم هر سال برای روز وفات پیامبر دیگ های شله زرد بار می گذارد اما امسال ... .
در «روز سوم» هنرمندانی چون مجید حمزه، سیما خوش چشم، مهدی نمینی مقدم، مهرداد مهماندوست، شهین نجف زاده و احمد لشینی به ایفای نقش پرداخته اند.
این نمایش به تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، صدابرداری رضا طاهری و افکت محمرضا قبادی فر پنجشنبه ساعت ۹:۴۵ دقیقه روی آنتن رادیو نمایش می رود.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) - مداحی حسن نظامی