مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



روز اربعین =روز ضدتروریسم


به گزارش شیعه آنلاین ، بهادر عباس نقوی، دبیرکل انجمن حیدریه هندوستان از تشکل های شیعی این کشور گفت: انجمن حیدریه هندوستان، روز 12 آذر را که مصادف با اربعین حسینی است، روز «ضدتروریسم» نام‌گذاری نمود.

در این روز بیش از 200 هزار نفر قعطنامه‌ای علیه گروه تروریستی داعش و امثال آنها تصویب خواهند کرد و به این ترتیب پیمان می بندند تا با شیوه‌های مسالمت آمیز، قانونی و مشروع، با پیروی از شیوه ضدخشونتی که امام حسین (ع) به ما نشان داده و بزرگانی چون مهاتما گاندی از آن تبعیت کرده‌اند، مخالفت خود را با تروریسم نشان دهند.

وی افزود: در روز اربعین، رهبران مذهبی سنی و شیعیان و چهره‌های برجسته سایر ادیان و تفکرات در این پیمان ضد تروریستی مشارکت خواهند داشت.

دبیرکل انجمن حیدریه هندوستان خاطر نشان کرد: با توجه به اهداف انجمن حیدریه در ایجاد آگاهی علیه ترویست های گروه داعش، پس از اربعین امسال کمپین‌های متعدد همگانی و برنامه‌هایی برای شبکه‌های اجتماعی، تظاهرات، سمینارها و نمایش‌های خیابانی توسط این انجمن و سایر تشکل‌های با افکار همسو، بدون اعمال مرزهای مذهبی و فرقه‌ای، سازمان‌دهی خواهند شد. هدف از تشکیل این کمپین، ارائه و ایجاد تبلیغات گسترده علیه داعش و افشاء چهره واقعی و اهداف پنهانی آنها، از طریق ایجاد همبستگی میان گروه‌ها، به وجود آوردن حرکتی یکپارچه و ایجاد یک فضای ضدتروریسم است.

تلاش دیگر این انجمن نزدیک شدن به جوانان و اقشار آسیب‌پذیر و ایجاد ارتباط با یکایک آنها به منظور ارائه چهره واقعی تروریسم به آنها و جلوگیری از مسموم سازی ذهن آنها توسط تروریست‌هاست.


ویدیو مرتبط :
اربعین - ثواب پیاده روی روز اربعین از زبان مرحوم کافی