ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آذری: با حضور دادگان من کارآموزم


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.09.15 - 12:24

آذری: با حضور دادگان من کارآموزم

کاپ/ مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: در انتخابات ریاست فدراسیون شرکت نمی کنم چون قرار است افراد بزرگی همچون دادگان بیایند. سعید آذری درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال ذوب آهن اظهار داشت: پس از برد خوبی که مقابل پدیده مشهد به دست آوردیم یحیی گل محمدی تمرینات را 4 روز تعطیل کرد تا از دیروز دور جدید تمرینات تیم با کار با وزنه در اصفهان آغاز شود. حالا هم طبق هماهنگی سرمربی تیم قرار شده فردا یک دیدار دوستانه با تیم سایپا برگزار کنیم تا هم بازیکنان در پیک مسابقات قرار داشته باشند و هم برنامه مسابقات تدارکاتی از دستور کار مان خارج نشود.
وی همچنین در ارتباط با اینکه مخالفتی با حضور بازیکنان رده سنی امیدذوب آهن در اردوی تیم فوتبال وجود داشته یا نه، توضیح داد: دیدگاه یحیی گل محمدی و من تعامل و همکاری با تیمهای ملی کشورمان است. این تیم متعلق به همه مردم است و ما نیز تلاش خود را می کنیم تا هر کمکی که از دست مان بر می آید انجام دهیم. فقط یک گله از مسئولان این تیم وجود داشت.
مدیرعامل ذوب آهن ادامه داد: گله ای که به محمد خاکپور سرمربی تیم امید داشتیم این بود که از بین 5 بازیکن رده امید ذوب آهن هر پنج نفر آنها جزو نفرات اصلی تیم در مسابقات این فصل بوده اند. ما با همینه 4،5 بازیکن به فینال جام حذفی رسیده ایم و در لیگ به رده سوم صعود کرده ایم. اما در بازی های اخیر تیم امید هم هر 5 نماینده ذوب آهن ذخیره بودند اما نفراتی که در بازی تیم امید به میدان رفتند همه در تیم های باشگاهی شان نیمکت نشین بودند. گله ما این بود که در ادامه اردوها از حضور این نفرات در تیم امید استفاده بهتری به عمل بیاید.
آذری در ارتباط با تعطیلات لیگ برتر و اینکه اکثر مربیان و مدیران باشگاه ها به آن گله دارند، گفت:شرایط به گونه ای شده که تقریبا به این بی نظمی ها عادت کرده ایم. واقعیت این است که خودمان را با این وضعیت هماهنگ می سازیم. هرچند که این وقفه ها برای باشگاه هزینه بر است. ضمن اینکه از ابتدای فصل هم یک ریال از سازمان لیگ پولی دریافت نکرده ایم. نه پول تبلیغات و نه حق پخش که هنوز مسئولان فوتبال با صدا و سیما در این باره در چالش هستند. اینها از مشکلات عدیده ای هستند که ما با آنها دست و پنجه نرم می کنیم.
وی در این باره که عنوان شده گل محمدی خواستار جذب سعید آقایی مدافع تراکتورسازی شده است، بیان داشت: هنوز درباره نقل و انتقالات نیم فصل هیچ صحبتی مطرح نشده است. این موضوع پس از آخرین بازی ما در نیم فصل اول عنوان خواهد شد. ضمن اینکه سعید آقایی بازیکن گسترش فولاد است که برای سپری کردن دوران خدمت سربازی اش به تراکتور رفته و اضافه خدمت هم خورده است. البته من این را در رسانه ها متوجه شدم. به همین دلیل فعلا بین دو باشگاه گسترش و تراکتور بر سر ادامه همکاری با این بازیکن اختلاف نظر وجود دارد.
مدیرعامل ذوب آهن ادامه داد: ما تا پایان فصل هفده بازی پیش رو داریم. 6 بازی در آسیا داریم و یک فینال جام حذفی که جمعا 24 بازی می شود. به این تعداد 5 تا 6 دیدار تدارکاتی دیگر هم باید اضافه کرد که در تعطیلات لیگ برای آماده نگه داشتن تیم برگزار خواهیم کرد. با احتساب 30 مسابقه پیش رو ذوب آهن به همه نیروهایش نیاز دارد. همین کاوه رضایی در بازی قبل آسیب دید و با مصدومیت مواجه شد. به هر حال اگر در رابطه با جذب بازیکن در خواست کتبی از گل محمدی به دست ما برسد آن را بررسی می کنیم.
آذری در این باره که آیا برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کاندید خواهد شد یا نه گفت: حقیقت امر این است که این قدر افراد بزرگ در فوتبال ما حضور دارند که من در حضور آنها دوران کارآموزی را سپری می کنم و هنوز به مرتبه ای نرسیدم که بخواهم در این قبیل اتفاقات شرکت کنم.
وی تاکید کرد: افراد شایسته برای احراز پست ریاست فدراسیون فوتبال زیاد هستند. از جمله دکتر دادگان که سابقه درخشانی هم دارد. دکتر اسلامیان و آدم های بزرگی از این دست. خود علی کفاشیان هم می تواند یک رقیب جدی برای همه باشد.
مدیرعامل ذوب آهن در این باره که از کدام کاندیدا حمایت خواهد کرد، توضیح داد: به اعتقاد من کسی که برای این پست انتخاب می شود باید سه مهارت فنی، انسانی و ادراکی داشته باشد. فنی صرفا این نیست که حتما کاندیدای مورد نظر فوتبالیست بوده باشد. همین که فوتبال و مبانی آن را بشناسد کفایت می کند. در بحث انسانی بتواند یک مدیر کارآمد و پولساز برای فدراسیون باشد.
آذری خاطرنشان کرد: این خیلی مهم است که رئیس فدراسیون بتواند برای مجموعه ای با این پتانسیل درآمدزایی کند. در بحث سوم و درک از فوتبال رئیس فدراسیون باید بتواند سطح فوتبال باشگاهی ایران را به مراتب از شرایطی که فعلا شاهدش هستیم بالاتر ببرند. من شخصا از کسی که دارای چنین شاخصه هایی باشد حمایت خواهم کرد.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar

نظر شما


ویدیو مرتبط :
دادگان چیست؟