ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



والیبال نشسته بانوان دو گیم از قهرمان اروپا گرفت/ رویارویی با آمریکا در دومین روز مسابقات


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون جانبازان و معلولان، بانوان تیم ملی ایران گیم اول را با نتیجه 17 بر 25 واگذار کردند و گیم‌های دوم و سوم را با نتیجه 25 بر 10 و 22 بر 25 مقابل اوکراین به برتری دست یافتند.

با این نتیجه، کار به گیم چهارم رسید و ایران با نتیجه نزدیک 23 بر 25 این گیم را باخت و در گیم پنجم و آخر نیز با نتیجه 15 بر 8 این دیدار را به اوکراین واگذار کرد.

هادی رضایی سرپرست کاروان اعزامی در خصوص این دیدار گفت: بانوان تیم ملی والیبال نشسته در این دیدار حضوری شایسته و قدرتمند داشتند و با وجود تفاوت با تیم اوکراین از لحاظ رنکینگ جهانی و نیز تجربه ی کمتر در مسابقات برون مرزی، توانستند بازی خوبی به نمایش بگذارند و مطمئنا چنانچه بار دیگر در این مسابقات مقابل تیم اوکراین قرار بگیرند، با تجربه ای که امروز کسب کردند، می توانند این تیم را مغلوب کنند.

رقابت های جام بین قاره ای والیبال نشسته با حضور 15 تیم در بخش مردان و 13 تیم در بخش زنان از 27 اسفند تا 4 فروردین به میزبانی شهر آنجی و در کشور چین برپاست.

تیم والیبال نشسته بانوان ایران نیز با تیم های چین، اوکراین، آمریکا، برزیل، روآندا و کانادا به عنوان تیم های دارای سهمیه پارالمپیک در یک گروه قرار دارد و فردا دومین دیدار خود را ساعت 14:30 به وقت محلی، مقابل آمریکا برگزار می کند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دومین مدافع والیبال بانوان 2015 : کریستا دیتزن (آمریکا)