ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جدال رئال و بارسا برای جذب ستاره آرژانتنی بیانکونری


به گزارش خبرگزاری فارس، در روزهای گذشته صحبت‌های زیادی در مورد علاقه‌ی تیم های بارسلونا و رئال مادرید اسپانیا برای به خدمت‌گیری دیبالا ستاره‌ی جوان آژانتینی تیم یوونتوس شنیده شده و حتی نمایندگان این دو باشگاه در دیدار مقابل سویا از نزدیک شاهد نمایش وی بودند تا این شایعات قوت بگیرد.

امروز منابع نزدیک به تیم یوونتوس مدعی شدند که این دو تیم به صورت جدی خواستار جذب این مهاجم جوان و آینده‌دار آرژانتینی شده‌اند.

البته سران باشگاه یوونتوس موضع خود را مشخص نکردند. حال باید منتظر بمانیم که باشگاه تورینی چه قیمتی را بر روی این ستاره آرژنتینی خود می‌گذارد.

از طرف دیگر یکی از رسانه‌های انگلیسی نیز اعلام کرده بود که من‌ سیتی باشگاه متمول این کشور نیز نیم نگاهی به خرید دیبالا در فصل آینده دارد و آن‌ها در انتظار مشخص شدن رقم فروش وی هستند تا برای خرید وی وارد عمل شوند.
انتهای پیام/آ

http://fna.ir/DZGODD


ویدیو مرتبط :
تمام صحنه های جنجالی الکلاسیکو ها (جدال رئال VS بارسا)