ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نفتی‌ها قیمت فروش بیرانوند را تعیین کردند


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.09.01 - 11:02

نفتی‌ها قیمت فروش بیرانوند را تعیین کردند

جام نیوز/ تیم فوتبال نفت در نقل و انتقالات نیم فصل دروازه بان پرحاشیه و گرانقیمت خود را رد خواهد کرد.
پس از آنکه علیرضا بیرانوند به دلیل گرم نکردن در دیدار نفت و استقلال کنار گذاشته شد، دعوت او به تیم‌ملی و پیام‌هایی که روی اینستاگرامش گذاشت سبب شد تا علیرضا منصوریان دیگر تحت هیچ شرایطی حاضر نباشد بیرانوند را ببخشد.
بیرانوند با اینکه در نفت سکونشین است اما در تیم‌ملی همچنان گلر دوم است و مقابل گوام هم به میدان رفت. حالا با توجه به اتفاقات اخیر یک مقام مسئول در نفت خبر داد به طور قطع بیرانوند در نیم‌فصل فروخته می‌شود. از آنجایی که وضعیت مالی نفت خوب نیست، آنها می‌خواهند از فروش او درآمدزایی کنند و بابت صدور رضایتنامه بیرانوند 500 میلیون تومان دریافت کنند تا گلر پرسروصدا و گرانقیمت از سر باشگاه هم باز شود. این رقم در حالی روی بیرانوند گذاشته شده که باشگاه نفت پیش از این برای جدایی مرتضی پورعلی‌گنجی 800 میلیون گرفته بود.
با توجه به رقم قرارداد 1.200 میلیاردی بیرانوند این رقم بسیار پایین به نظر می‌رسد اما چون صندوق باشگاه نفت خالی است، به نظر می‌رسد منصور قنبرزاده قصد دارد با خروج دروازه‌بان پرحاشیه‌اش از یک سو و فروش وحید امیری به باشگاه‌های اروپایی یا عربی، بخشی از قرارداد بازیکنانش را بدهد. در حال حاضر در محافل غیررسمی مدعی شده که بیرانوند به پرسپولیس می‌رود که همین ادعا ماجرای پرتاب بشقاب و نمکدان با سوشا مکانی را به وجود آورد و بلافاصله برانکو ایوانکوویچ اعلام کرد گلر اصلی‌اش سوشاست.
استقلال هم که با بودن سید مهدی رحمتی هرگز به سمت بیرانوند نخواهد رفت. تا او در رسیدن به تیمی که بارها اعلام کرده طرفدار آن است، ناکام بماند.
با یک حساب سرانگشتی بیرانوند به تیم‌های صدر جدول مانند تراکتور و ذوب‌آهن هم نخواهد رفت چون گلرهای مطمئنی در این تیم‌ها هستند و در این میان می‌ماند باشگاه‌هایی مثل فولاد یا گسترش که برای بیرانوند یک انتخاب ریسکی به حساب می‌آید.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
قیمت پایه تعیین شده برای فروش باشگاه های استقلال و پرس