فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



انجمن های اسلامی پایگاه گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در محیط دانش آموزی است


به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دفتر مركزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، دبیركل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در اولین نشست مجمع عمومی كادر در سال 95 گفت: نقش اتحادیه در پیگیری و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در هفت رویكرد است.
وی گفت: گفتمان سازی و ترویج روحیه ی انقلابی وفرهنگ استكبار ستیزی در عرصه ی اقتصادی،ترویج روحیه ی علم آموزی و دانش افزایی، فرهنگسازی و حمایت از تولید ملی و مصرف كالای ایرانی،جریان سازی در زمینه ی اصلاح الگوی مصرف،ترویج مهارت آموزی، فرهنگ كارآفرینی و خلاقیت در عرصه ی اقتصادی،ترویج مفاهیم و مولفه های اقتصاد اسلامی،توجه به رویكرد اقتصاد مقاومتی در حوزه های اداری و سازمانی از جمله هفت رویكرد اصلی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در پیگیری و تحقق شعار سال است.
علامتی خاطرنشان كرد : گفتمان سازی و ترویج روحیه ی انقلابی وفرهنگ استكبار ستیزی در عرصه ی اقتصادی با برنامه های جریان ساز جنبش دانش آموزی، نمایشگاه های مدرسه ی انقلاب در سال جدید می باشد وترویج روحیه ی علم آموزی و دانش افزایی با تشكیل گروه های علمی،دیدار و گفتگو با نخبگان و افتخارآفرینان عرصه ی علم و فناوری ، ایفای نقش جدی و فعال موسسه ی علمی آینده سازان میسر خواهد بود.
دبیركل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به برنامه های فرهنگسازی و حمایت از تولید ملی و مصرف كالای ایرانی گفت: فراخوان ادبی و هنری با موضوع كالای ایرانی و تولید داخلی،بازدید از مراكز تولیدی و صنعتی موفق،همفكری كادر تشكیلاتی و دانش آموزان و مربیان برای طراحی مدل فراخوان و رایزنی با نهادهای مرتبط جهت شناسایی مراكز تولیدی و صنعتی موفق از جمله برنامه ها برای فرهنگ سازی و حمایت از تولید داخلی است.
وی گفت:جریان سازی در زمینه ی اصلاح الگوی مصرف با برگزاری مسابقات و فراخوان هنری،حمایت از ابتكارات دانش آموزی،ترویج مهارت آموزی، فرهنگ كارآفرینی و خلاقیت در عرصه ی اقتصادی و ترویج مفاهیم و مولفه های اقتصاد اسلامی با طرح موضوع در جلسات قرارگاهی و حلقه های معرفتی می تواند گامی موثر در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در حوزه دانش آموزی باشد.
دبیركل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: توجه به رویكرد اقتصاد مقاومتی در حوزه های اداری و سازمانی رویكرد آخر اتحادیه در تحقق شعار سال می باشد كه با توجه بیشتر به موضوع مصرف بهینه ی منابع و انرژی، بازبینی و ضعیت مصرف انرژی در محیط های اداری و ساختمان ها، بازبینی هزینه ها به ویژه هزینه های جاری و مواد مصرفی و پرهیز از خرید هرگونه كالای خارجی مگر در موارد اضطراری و فاقد مشابه داخلی می تواند به شعار سال جامه ی عمل بپوشاند.
فراهنگ **1085**1569

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اقتصاد دانش بنیان، یکی از پایه های اقتصاد مقاومتی