تیونینگ/ بی ام و آلپاین B6 گرن‌کوپه


  X     

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.23 - 21:07

تیونینگ/ بی ام و آلپاین B6 گرن‌کوپه

خودرو بانک/ معمولاً شرکت‌های زیادی به دنبال تیونینگ محصولات بی‌ام‌و هستند ولی در بین آن‌ها آلپاین (Alpine) جزو بهترین‌هاست و این شرکت نه تنها از خودروهای باواریایی را از نظر ظاهری، بلکه از نظر فنی و پیشرانه نیز تقویت می‌کند.
این بار آلپاین دست روی یک سری 6 گرن‌کوپه xDrive گذاشته و از آن یک B6 ساخته که سریع‌تر از نمونه M این خودرو است. بی‌ام‌و B6 کرن‌کوپه مجهز به یک کیت بدنه اسپرت شده و مورد خاص آن در این کیت استفاده از درپوش موتور Manhart است که در کمتر خودرویی دیده می‌شود. البته استفاده از محصول Manhart روی یک محصول آلپاین کمی جای تعجب نیز دارد!
بی‌ام‌و B6 گرن‌کوپه نه تنها از نمونه M آن سریع‌تر است بلکه سریع‌ترین محصول آلپاین است که تا کنون تیونینگ شده است. این آلمانی تقویت شده به یک پیشرانه 8 سیلندر توئین توربوشارژ به حجم 4.4 لیتر مجهز شده که می‌تواند حداکثر 540 اسب‌بخار و 730 نیوتن‌متر را تولید کند اما این تمام ماجرا نیست و نکته قابل توجه در مورد پیشرانه و قدرت آن استفاده از سیستم xDrive در این خودرو است که باعث شده تمامی این نیرو به صورت مناسبی بین چرخ‌ها تقسیم شود و به کمک آن تنها در 3.9 ثانیه به مرز صد کیلومتر در ساعت برسد.
با تمام این تفاسیر باید گفت که این خودرو آنچنان هم ارزان نیست و برای آن باید 117.300 دلار پرداخت شود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
مازراتی گرن توریزمو تیونینگ منصوری