ماشین شناس/ فروش لیزینگی سوپراسپرت‌های «مک‌لارن»


ماشین شناس/ فروش لیزینگی سوپراسپرت‌های «مک‌لارن»پدال/ درصورتی‌که تمایل ندارید برای مک‌لارن مدل 570S به‌صورت نقدی مبلغی معادل 184,900 دلار پرداخت کنید، می‌توانید این خودرو را به‌صورت لیزینگی خریداری کنید. مک‌لارن در امریکا طرح فروش قسطی مدل‌های 650S و 570S را آغاز کرده است.
می‌توان مدل 570S با پیشرانه‌ای 562 اسب بخاری را با پرداخت ماهانه 2200 دلار صاحب شد. در مدل 650S شاهد 641 اسب بخار توان هستیم و مک‌لارن هنوز مبلغ قابل پرداخت به‌صورت ماهانه برای این خودرو را تعیین نکرده است، قیمت این محصول 269,500 دلار است.
مک‌لارن گفته است که تقاضا برای فروش شرایطی هم از طرف خریدار و هم از طرف فروشنده مورد درخواست بوده است. به گفته مک‌لارن، فروش لیزینگی برای این خودروها بسیار حیاتی است زیرا رقبای جدی این خودروها نظیر آئودی R8، مرسدس بنز AMG و پورشه 911 توربو از چنین برنامه‌هایی پشتیبانی می‌کنند.

این برنامه برای مشتریان به‌طور ویژه می‌تواند نگرانی‌های ناشی از افت ارزش ماشین را کاهش دهد. از این گذشته، مشتریانی که اقساط این خودرو را منظم پرداخت کرده‌اند می‌توانند خودروی خود را در انتهای کار نگه داشته و یا خودرویی دیگر انتخاب کنند.
این شرایط تنها برای مدل‌های 2016 قابل اعمال است. مک‌لارن اعلام کرده است که برای مدل 650S یک سری آپشن‌هایی که قبلاً سفارشی بود، اکنون به‌صورت استاندارد بر روی خودرو نصب شده است که شامل المان‌های فیبر کربنی بر روی بدنه می‌باشد.


منبع: پدال


ویدیو مرتبط :
فروش فوق العاده سریع مک لارن 675 LT