علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



آغاز عملیات آزادسازی «خان‌طومان» در حلب سوریه


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلویزیون العالم،ارتش سوریه و متحدان آن عملیات مقدماتی خود را با پشتیبانی نیروی هوایی و توپخانه برای فراهم کردن مقدمات آزادی و پاکسازی مناطق حومه حلب آغاز کرده اند.

حملات موشکی و توپخانه ای علیه مواضع عناصر مسلح گروه تروریستی جیش الفتح در حومه جنوبی حلب و مواضع گروه تروریستی جبهه النصره در حومه شمالی با پشتیبانی نیروی هوایی سوریه آغاز شد.

این عملیات با هدف تحکیم سیطره بر اردوگاه حندرات و آزادسازی مجدد خان طومان اجرا می شود. 

«ربیع کله وندی» خبرنگار العالم در سوریه همراه با پخش تصاویری از درگیری ها در حلب، گفت: ارتش سوریه حملات مقدماتی خود را علیه گروه موسوم به جیش الفتح که پیش از این وارد روستای خان طومان شده بودند، آغاز کرد و مواضع و تجهیزات و تحرکات آنها را هدف قرار داد تا زمینه را برای یورش به منطقه و آزادسازی آن آماده کند. همزمان با این اقدامات، ارتش سوریه و متحدان آن، عملیات گسترده ای در محور اردوگاه حندرات در شمال شرق حلب آغاز کرده اند.

این عملیات با پشتیبانی نیروی هوایی انجام می شود و طی آن مواضع اصلی گروه تروریستی جبهه النصره در این اردوگاه هدف قرار می گیرد تا زمینه برای پیشروی نیروهای زمینی برای آزادسازی این اردوگاه آماده شود.

ارتش سوریه و متحدان آن عملیات راهبردی مهمی را آغاز کرده اند که هدف از آن پاکسازی حومه حلب است.


ویدیو مرتبط :
شهدای شب یلدا شهدای خان طومان / روایتی عاشقانه از فتح خان طومان سوریه