سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نخست‌وزیر پیشین انگلیس از اقامت در سفارت‌خانه‌های این کشور منع شد


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «تونی بلر» نخست وزیر اسبق انگلیس و وزرای سابق کابینه انگلستان از اقامت رایگان در سفارت‌خانه‌های این کشور در سفرهای شخصی و تجاری‌شان، منع شدند.

به نوشته تلگراف، وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد استفاده نادرست از منابع و امکانات دولتی برای استفاده شخصی مقامات سابق دولتی ممنوع است.

این خبر بعد از آن منتشر شد که روزنامه تلگراف از سوءاستفاده تونی بلر و درآمدهای میلیون پوندی وی از سفرهای شخصی و تجاری‌اش به دیگر کشورها و اقامت رایگان وی در ساختمان‌های دولتی گزارشی تهیه کرده بود.

بلر در یک سفر به فیلیپین برای دو سخنرانی مبلغی معادل 400 هزار پوند دریافت کرده بود. همچنین «جک استراو» وزیر خارجه تونی بلر هم برای سفرهای شخصی تجاری درخواست اقامت در سفارت انگلیس در اوکراین را داده بود.

بر اساس گزارشات منتشر شده، تونی بلر با تیم‌های چند نفره در سفارت‌خانه‌های انگلیس در کشورهای متعدد اقامت داشته و به سفرهای شخصی تجاری خود پرداخته است.

انتهای پیام/م

 

 

 

http://fna.ir/PC23E5


ویدیو مرتبط :
بازجویی از وزیر پیشین اقتصاد اسپانیا