ملکه رنجبر: حالم خوب نیست


ملکه رنجبر که مدتی است از بیماری پارکینسون رنج می‌برد، درباره وضعیت سلامتی‌اش گفت: این روزها حالم خوب نیست و داروهای زیادی مصرف می‌کنم.

این بازیگر پیشکسوت در گفت‌وگویی با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا خاطرنشان کرد: مدتی است که مریض احوال هستم و حدود هشت الی 9 ماه پیش از بیمارستان به منزل منتقل شدم اما همچنان تحت نظر چندین پزشک هستم. مشکل اصلی‌ام پارکینسون است و چندین ماه است که در خانه خوابیده‌ام و حالم اصلا بهتر نشده است. این مدت داروهای زیای استفاده می‌کنم.

وی که به سختی صحبت می‌کرد اظهار کرد:‌ هشت الی نه ماه پیش حدود دو هفته در بیمارستان خاتم‌الانبیاء بستری و تحت نظر پزشک بودم تا اینکه به منزل منتقل شدم و الان هم همچنان تحت نظر پزشک هستم و یک پرستار، شب و روز مراقب من است.

پرستار این هنرمند پیشکسوت هم به خبرنگار ایسنا گفت: حدود دو سال است که خانم رنجبر از بیماری پارکینسون رنج می‌برد و در کنار این بیماری مشکل قند و فشار خون هم دارد.

وی خاطرنشان کرد: مشکلی که باعث شد 9 ماه گذشته خانم رنجبر به بیمارستان منتقل شوند این بود که مدام غش می‌کرد که به دلیل بیماری پارکینسون بود. در حال حاضر ایشان مدتی است که در منزل استراحت می‌کند و تحت نظر پزشک است. امیدواریم که زودتر حالشان بهتر شود.

به گزارش ایسنا، ملکه رنجبر - هنرمند پیشکسوت - متولد سال ۱۳۱۷ در رشت است. او از سن شش سالگی فعالیت هنری خود را شروع کرد. این بازیگر پیشکسوت مدتی است در بستر بیماری به سر می‌برد. «زیر آسمان شهر»، «آشپزباشی»، «سایه روشن» و ... از جمله مجموعه‌های تلویزیونی است که ملکه رنجبر در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
حرف های تکان دهنده ملکه رنجبر: دارم می میرم!!!