دستگیری عامل تروریستی در مرزهای جنوب شرق کشور/ تیم 4 نفره تروریستی که قصد التهاب در انتخابات را داشت، دستگیر شد + فیلم


وزیر اطلاعات گفت: دو تیم تروریستی قبل از انتخابات کشف و دستگیر شدند.

جریان‌های مشکوک تروریستی زیر ضربه رفتندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان حجت الاسلام والمسلمین محمود علوی وزیر اطلاعات در نشست خبری اظهار داشت: حضور پرشور مردم پای صندوق های رای عزت و اقتدار ایران را رقم زد.

وی ادامه داد: مهم بود که انتخابات در فضایی  امن برگزار شود که چنین شد و جریان های تروریستی و آن هایی که نسبت به کشور رشک می برند سعی می کردند فضای امنیتی انتخابات را مخدوش کنند که وزارت اطلاعات و سایر نهادهای امنیتی اشراف اطلاعاتی داشتند و به لطف خدا حرکت های مشکوک شناسایی شد و زیر ضربه رفت.

حجت الاسلام و المسلمین محمود علوی ، با اشاره به اینکه ما در چندین مقطع جریان های تروریستی را که قصد داشتند به کشور ضربه بزنند را دستگیر کرده‌ایم، عنوان داشت: در تاریخ 19 بهمن ماه یکی از عناصر تکفیری را در مرزهای جنوب شرق کشور شناسایی و دستگیر کردیم که 2 عدد بمب دست ساز و نیم کیلو مواد منفجره و یک ریموت کنترل الکتریکی و یک عدد بمب آهنربایی داشت که کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه ما جریان‌های تروریستی را که قصد داشتند اقداماتی را انجام دهند در مناطق مرزی کشور تحت کنترل داشتیم، یادآور شد: در پنجم اسفندماه یک تیم 4 نفره را شناسایی کردیم که از آنها 6 جلیقه انتحاری، 9 چاشنی الکترونیکی، یک کیلو و نیم پودر انفجاری RTX، 4 سنسور الکترونیکی تایمری کشف و ضبط شد که همه آنها برای اقدامات انتحاری تعبیه شده بود.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه این وزارتخانه با همکاری سایر دستگاه‌های امنیتی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و امنیت امروز ایران مثال زدنی بوده، یادآور شد: شاخص امنیتی ما نسبت به سایر کشورهای همسایه بسیار بالا بوده و این شاخص برای کشورهای اطراف ما کاهش یافته است.

وی در پایان با اشاره به اینکه وزارت اطلاعات نقطه کور ندارد، خاطرنشان کرد: جریان‌های تکفیری بدانند رادارهای وزارت اطلاعات با همدلی سایر نهادها هرگز مجال اقدام به جریان‌های تکفیری و تروریستی را نخواهند داد.برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
انهدام یک گروهک تروریستی در مرزهای جنوب شرقی کشور...