ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ماجرای درگیری مدافع فولاد با یک مامور انتظامی


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.30 - 10:05

ماجرای درگیری مدافع فولاد با یک مامور انتظامی

ایسنا/ مدافع مصدوم تیم فوتبال فولادخوزستان در بین دو نیمه دیدار پر حاشیه این تیم با استقلال تهران درگیری شدیدی با یکی از ماموران نیروی انتظامی ورزشگاه پیدا کرد.
امید خالدی در این خصوص اظهار کرد: من و یوسف وکیا در این بازی مصدوم بودیم و به همین دلیل بازی را از جایگاه ویژه تماشاگران دنبال می‎کردیم.
وی ادامه داد: زمانی که نیمه اول به پایان رسید من و یوسف از جایگاه به سمت پایین آمدیم تا وارد زمین شویم و به همراه تیم به رختکن برویم. در این لحظه یکی از ماموران جلوی ما را گرفت و گفت اجازه پایین آمدن ندارید که من کارت تیم را که مشخص می‎کرد بازیکن تیم هستم به او نشان دادم ولی یوسف به دلیل این که کارتش همراهش نبود اجازه عبور پیدا نکرد که من به آن مامور گفتم که یوسف بازیکن ماست و آن مامور نیز گفت که من او را نمی‌شناسم و اجازه عبور نمی‌دهم.
بازیکن تیم فولادخوزستان افزود: در همین حین همکار آن مامور که اتفاقا هم درجه‎ای او نیز بود، آمد و به آن مامور که دوستش بود گفت این یوسف وکیا بازیکن تیم‌ملی امید و فولاد است و بگذار به همراه خالدی برود ولی آن مامور بازهم مقاومت کرد و گفت اجازه نمی‎دهم.
وی اضافه کرد: خلاصه بعد از اصرارهای من آن مامور به من گفت "تو برو و من وکیا را به دنبال تو می‌فرستم". بعد از آنکه من به تونل رسیدم متوجه شدم که یوسف همچنان گیر است و به او اجازه نمی‎دهند از جایگاه به سمت رختکن برود. بنابراین دوباره برگشتم و به آن مامور گفتم چه شد پس؟ چرا وکیا را نفرستادید؟ که او در پاسخ گفت "سرمان شلوغ است و نتوانستیم!" من هم به او گفتم "این مساله چه ربطی به شلوغی دارد؟ بازیکن باید سریع به رختکن برود، چرا نمی‎گذارید؟"
خالدی عنوان کرد: در این لحظه آن مامور وکیا را آزاد کرد که برود ولی پشت بند آن یک سری الفاظ ناشایست به کار برد که من نیز به این مساله معترض شدم و گفتم چرا این حرف‌ها را میزنی؟ حق بازیکن است که به رختکن برود که بازهم توهین کرد. من نیز به او گفتم چرا توهین می‎کنی و چرا زور می‎گویی؟ که در همین اثنا یکی دیگر از ماموران آمد و با حالتی خشن، دست و بازوی من را محکم گرفت و از پله‌ها پایین کشید، به طوری که من سرنگون شدم. او گفت من همه کاره‎ام و قصد بازداشت مرا داشت.
وی افزود: توهین‎های این مامور ادامه داشت و زمانی که من جواب او را دادم محکم به سینه و صورت من زد و من نیز برای دفاع از خود، یقه او را گرفتم و درگیری فیزیکی بوجود آمد. خلاصه شرایط طوری شد که ما را به سمت اتاقی که سمت رختکن استقلال بود بردند و آقای کاهکش، سرپرست تیم به همراه ناظر بازی و همچنین مسوول نیروی انتظامی ورزشگاه آن‌جا آمدند.
این بازیکن تیم فولادخوزستان گفت: در آن‎جا آن مسوول انتظامی که به نظرم سرهنگ بود از آن ماموری که فحاشی می‎کرد قضیه را جویا شد که او نیز در جواب گفت "خالدی کارت نداشت و ما طبق دستور از عبور او جلوگیری کردیم" که من در همین حین حرف‌های آن مامور را تکذیب کردم و بلافاصله کارتم را نشان دادم تا ثابت کنم این درگیری فقط به دلیل فحاشی‎های آن مامور بوده است. در نهایت نیز با وساطت آقای کاهکش و همچنین ناظر بازی و آن سرهنگ قضیه را ختم کردیم تا حاشیه‎ای تیم را فرا نگیرد.
مدافع مصدوم سرخ‌پوشان اهوازی در ادامه در خصوص بازی و شکست 2 بر صفر برابر استقلال اظهارکرد: به نظرم بازی خوبی بود و ما حتی می‎توانستیم برنده باشیم. نیمه اول استقلال جز یک شوت نصفه و نیمه از آرش برهانی هیچ کار دیگری نکرد. توپ کاملا دست ما بود و این ما بودیم که حمله می‎کردیم و تمام فضاهای آن‎ها را بسته بودیم.
وی با بیان این‎که موقعیت‎های بسیاری در این بازی توسط ساسان انصاری، چاگو و سایر بازیکنان فولاد از دست رفت، گفت: داور نیز قضاوت خوبی انجام داد ولی معتقدم باید میلاد فخرالدینی را در این بازی اخراج می‎کرد چرا که او یک کارت زرد داشت و انصاری را در یک موقعیت خالی در پشت محوطه جریمه سرنگون کرد.
خالدی در پایان خاطرنشان‌کرد: در مجموع قسمت این بود که این بازی را نیز واگذار کنیم و ان‌شاءالله تلاش می‎کنیم بازی بعدی مقابل استقلال اهواز را با برد پشت سر بگذاریم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
شهادت یک مامور نیروی انتظامی و یک شهروند در سیستان