فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جشنواره خیرین مدرسه ساز ایلام خرداد ماه برگزار می شود


سعید هژبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره قرار بود اواخر ماه جاری برگزار شود كه با توجه به تقارن زمانی با جشنواره فرامرزی مطبوعات به چهارم خردادماه موكول شد.
وی ادامه داد: این جشنواره با هدف جلب و جذب كمك های مردمی برای ساخت و توسعه هرچه بیشتر مدارس و فضاهای آموزشی و همچنین تقدیر از افراد خیر مدرسه ساز و فعالان این حوزه در سالن مجتمع ارشاد اسلامی واقع در مركز استان ایلام با حضور خیران بومی و غیر بومی و همچنین مسئولان كشوری و استانی برگزار می شود.
وی بیان كرد: روند جذب مشاركت های مردمی برای ساخت مدرسه در این استان تاكنون بویژه در سال های اخیر قابل توجه بوده بطوریكه میزان مشاركت مردمی جمع آوری شده در هفدهمین جشنواره خیران مدرسه سازاستان بیش از 150میلیارد ریال بوده است.
مدیر كل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام اظهار كرد: این استان در زمینه جذب كمك های مردمی و ساخت مدارس مشاركتی در ردیف استان های برتر كشور قرار دارد.
وی با اشاره به محدود بودن اعتبارهای دولتی خواستار مشاركت هرچه بیشتر مردم برای توسعه فضاهای آموزشی در این استان شد.
پبیش از ۹۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی هم اكنون در بیش از یك هزار و ۲۵۰ مدرسه استان ایلام مشغول به تحصیل هستند.
7171/6034

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جشنواره خیرین مدرسه ساز