هواپیمایی اتحاد روزانه 2 بار به تهران پرواز می‌کند


هواپیمایی اتحاد خط هوایی ملی امارات متحده عربی برای سومین بار در سال جاری اقدام به افزایش تعداد پروازهای خود در مسیر تهران-ابوظبی کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، از ابتدای ماه مارس سال جاری میلادی مصادف با 11 اسفند 1394 تعداد پروازهای این خط هوایی از 10 به 14 سرویس رفت و برگشت در هفته افزایش یافت. بدین ترتیب اتحاد همه روزه با دو پرواز به جابه‌جایی مسافران بین تهران و ابوظبی خواهد پرداخت.

پروازهای اتحاد به تهران به وسیله هواپیماهای ایرباس A320 با ظرفیت 136 صندلی انجام می‌شود. این پرواز شامل 2کلاس تجاری (بیزنس) با 16 صندلی و اکونومی با قابلیت پذیرش 120 مسافر است. اضافه شدن سه پرواز در هفته موجب افزوده شدن 408 صندلی پروازدرهفته در مسیر رفت و برگشت بین تهران و ابوظبی خواهد شد.

افزایش این پروازهای برای افزایش رفاه حال مهمانان این هواپیمایی و افزایش قدرت انتخاب و دسترسی آن‌ها به شبکه پرواز بین‌المللی اتحاد در سراسر جهان با بهترین زمان‌بندی صورت می‌گیرد. از این پس سفر با اتحاد از تهران به سراسر جهان خصوصا مقاصد پر رفت و آمدی مثل سان فرانسیسکو، شیکاگو، تورنتو و نیویورک در قاره آمریکا و لندن، مادرید، زوریخ و پاریس در اروپا و بسیاری مقاصد توریستی و تجاری مهم آسان‌تر خواهد بود.

اتحاد خط هوایی ملی امارات متحده عربی است که در سال 2003 تاسیس شده و مرکز آن در ابوظبی واقع است. این خط هوایی در سال 2015 میلادی موفق به جابه‌جایی 17 میلیون و 400 هزار مسافر در شبکه بین‌المللی پروازهای خود در سراسر جهان شد. مسافران اتحاد بیش از هفتاد درصد ترافیک سالیانه 20 میلیون نفری فرودگاه بین‌المللی ابوظبی را تشکیل می‌دهند.

در زمینه حمل بار نیز این شرکت موفق به حمل بیش از 591 هزارتن بار در سال 2015 شده که این مقدار معادل حدود 90 درصد کل بار وارداتی، صادراتی و عبوری از فرودگاه ابوظبی است. اتحاد در حال حاضر با ناوگان تجاری شامل 120 فروند هواپیماهای ایر باس و بوئینگ به 116 مقصد در خاورمیانه، آفریقا، اروپا، آسیا، استرالیا و آمریکا پروازهای مسافری و باری انجام می‌دهد.

این هواپیمایی در حال حاضر تعداد کل کارکنان خود را به بیش از 26 هزارو 500 نفر در سراسر جهان رسانده است. این شرکت همچنین با سرمایه‌گذاری معادل 650 میلیون یورو، 49 درصد سهام ایتالیا را خریداری کرد و از 31 دسامبر سال 2014 عملا و رسما شریک تجاری این خط هوایی شد.

اتحاد پروازهای خود به تهران را از دسامبر 2006 آغاز کرده که تعداد پروازهای اتحاد در این مسیر از ابتدای ماه مارس سال جاری میلادی مصادف با 11 اسفند 1394 به 14 سرویس در هفته (2 پرواز رفت وبرگشت در روز) افزایش یافته است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
پرواز من از تهران به اصفهان با هواپیمایی قشم