فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مدارس قرآنی آموزش و پرورش توسعه پیدا کند/ تفکر فرزند کمتر زندگی بهتر بایداز ذهن ها پاک شود


به گزارش ایرنا، وی پنجشنبه شب در دیدار با علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: باید در کنار مدارس آموزش و پرورش، مدارس قرآنی نیز تاسیس و توسعه پیدا کند.
وی همچنین پیشنهاد کرد که آموزش و پرورش به دانش آموزان مستعد یک سال مرخصی اعطاء کند تا با حضور در مدارس قرآنی قانونی، به حفظ قرآن کریم بپردازند.
آیت الله سبحانی گفت: اگر این مساله قانونی شود؛ شاهد رشد حافظان قرآن کریم در کشور خواهیم شد.
این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به نیاز کشور به جمعیت گفت: ما امروز به جمعیت نیاز داریم و اگر در کتاب های درسی به گونه ای ترویج و آموزش داده شود که فکر 'اولاد کمتر زندگی بهتر' از ذهن خانواده ها خارج شود، بسیار موثر خواهد بود.
آیت الله سبحانی ادامه داد: باید در نگارش کتاب های درسی از احادیث کوتاه و زیبای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) استفاده شود تا کودکان از همان ابتدا با کتاب، سنت و مکتب اهل بیت (ع آشنا شوند.
وزیر آموزش و پرورش روز پنجشنبه با سفر در شهر مقدس قم با برخی آیات و مراجع تقلید دیدار کرد.
شبک **7401/ 6133/ 1917

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تفکر از دیدگاه قرآن - آیات و قصه های قرآنی درس زندگی..