ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شکایت از کارگردان انیمیشن ریو و رکوردشکنی وزنه‌برداران کلمبیایی


به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون جهانی دوومیدانی به کفش‌های غیراستاندارد جهانی که امکان دارد در المپیک ریو مورد استفاده قرار بگیرد هشدار داده است. این فدراسیون در بیانیه خود تاکید کرده که قرار است به زودی استانداردهای لباس و کفش‌ها اعلام شود.

کفش‌هایی قرار است روانه بازار شود که در زمان استفاده در پیست دوومیدانی اصطکاک کفش را افزایش می‌دهد، بنابراین فدراسیون جهانی هشدار داده که ورزشکاران نباید از این کفش‌ها استفاده کنند و در صورت استفاده در المپیک با انها برخورد خواهد شد.

* رکوردشکنی وزنه‌برداران کلمبیا و کوبا

وزنه‌برداران معلول کلمبایی و کوبایی در رقابت‌هایی که در 3-2 روز گذشته به میزبانی ونزوئلا برگزار شد رکورد خود را ارتقاء دادند. این رقابت‌ها که در سطح قاره آمریکای جنوبی برگزار شده رکوردشکنی‌هایی هم داشته است و ورزشکاران این دو کشور سهمیه پارالمپیک را نیز گرفته‌اند و حتی در نقل و قول‌هایی که داشته‌اند خط و نشان برای حریفان کشیده‌اند.

البته با وجود بزرگان این عرصه در آسیا و اروپا به نظر می‌رسد وزنه‌برداران کلمبیا و کوبا رقابت راحتی را در ریو نخواهند داشت.

* شکایت از کارگردان انیمیشن ریو

مقامات برگزارکننده المپیک ریو از تهیه کننده و کارگردان انیمیشن ریو شکایت کردند چرا که حق کپی رایت و بهره‌برداری از لوگو و برند المپیک ریو رعایت نشده است.

عروسک‌های ریو دو شخصیت اصلی این انیمیشن هستند و تهیه کننده و کارگردانی که این انیمیشن را ساخته‌اند باید جریمه‌ای را پرداخت کنند. هرگونه بهره‌برداری از لوگوی المپیک بدون هماهنگی زیر ذره‌بین مقامات جهانی قرار دارد.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/3UFYL8


ویدیو مرتبط :
عکس جالب وزنه برداران زیر وزنه