نسخه 2016 گوشی تایزنی Z1 سامسونگ در راه است


سامسونگ سال گذشته دو گوشی هوشمند مبتنی بر پلتفرم اختصاصی تایزن را با نام‌های Z1 و Z3 به بازار عرضه کرد.

سامسونگ از ابتدای سال جاری میلادی طیف وسیعی از گوشی‌های هوشمند میان رده خود را با پسوند 2016 راهی بازار کرده است که از این دست می‌توان به سری ارتقا یافته گلکسی A و J اشاره کرد، این در حالی است که به نظر می‌رسد در آینده‌ای نه چندان دور نیز شاهد معرفی نسخه جدید گوشی تایزنی این شرکت کره‌ای که سال گذشته با نام Z1 راهی بازار هند گردید باشیم.

نسخه 2016 گوشی تایزنی Z1 سامسونگ در راه است

سامسونگ سال گذشته دو گوشی هوشمند مبتنی بر پلتفرم اختصاصی تایزن را با نام‌های Z1 و Z3 به بازار عرضه کرد، این در حالی است که وب‌سایت SamMobile، به تازگی گزارش داده که این شرکت کره ای مشغول کار بر روی نسخه 2016 گوشی Z1 با کد داخلی SM-Z150 است.

به گفته این منبع، گوشی مورد بحث به نمایشگری با فناوری AMOLED تجهیز گردیده با این حال به دلیل برخورداری از سخت‌افزاری نه چندان قدرتمند، آن را می‌توان در زمره گوشی‌های میان رده بازار قلمداد کرد. گوشی‌های Z1 و Z3 سال گذشته با 9 ماه اختلاف زمانی وارد بازار گردیدند با این وجود می‌توان گفت که سازنده مدل‌های جدید این محصولات را با چنین اختلافی از نظر زمان وارد بازار نخواهد کرد.

در هر حال اگرچه گوشی تایزنی Z1 سال گذشته با پایه قیمت 90 دلاری صرفاً در کشورهای آسیای میانه عرضه گردید، با این حال می‌توان حدس زد که نسخه 2016 این محصول به دلیل همراه داشتن قابلیت‌های سخت‌افزاری قابل اعتماد ممکن است در بازار ایالات‌متحده نیز عرضه گردد.

منبع: فارنت


ویدیو مرتبط :
بررسی دومین گوشی تایزنی سامسونگ(z3)