ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



محسن قهرمانی به قضاوت فغانی نمره داد!


ایسنا/ پیشکسوت داوری خراسان گفت: بهترین قضاوت فغانی دراین چند وقت اخیر را شاهد بودیم.
محسن قهرمانی درباره قضاوت تیم داوری ایرانی در فینال جام باشگاه‌های جهان اظهار کرد: اگر گزارش عادل فردوسی پور را کنار بگذاریم، از نمره 10 به فغانی نمره 9.5 خواهم داد، اعتقاد دارم بهترین قضاوت فغانی در این چند وقت اخیر را مشاهده کردیم.
وی درباره صحنه به ثمر رسیدن گل اول بارسلونا تصریح کرد: با توجه به اینکه فردوسی پور اصرار داشت که این صحنه را هَند اعلام کند، ولی با این حال اعتقاد دارم که تشخیص این صحنه سخت بود ولی فغانی بهترین تصمیم را گرفت و گل تیم بارسلونا را به درستی اعلام کرد.
قهرمانی درباره اعتراض دو تیم در دقایق ابتدایی بازی به عملکرد داوری خاطر نشان کرد: وقتی تیمی از قاره آمریکای جنوبی و تیم دیگر از قاره اروپا بازی دارند و با توجه به اینکه داور بازی هم از قاره آسیا این دیدار را سوت می زد، دو تیم فکر می کنند یک سر و گردن بالاتر هستند ولی با درایت و مدیریت فغانی از دقیقه 25 به بعد بازی را در دست خود گرفت.
پیشکسوت داور خراسانی اظهار کرد: با توجه به مدیریت خوب داور هر دو تیم متوجه شدند که نباید در کار داور دخالت کنند و به این باور رسیدند که داور مدیر قابلی است که از نوع سوت زدن این موضوع مشخص شد.
وی با تاکید این موضوع که فغانی به طور قطع در جام جهانی قضاوت می‌کند گفت: شکی نیست که علیرضا فغانی در جام جهانی 2018 روسیه قضاوت می‌کند، با توجه به اینکه فیفا از 5 سال گذشته عملکرد داوران را رصد می‌کند و به طور قطع از عملکرد فغانی در این مدت رضایت کامل دارد.
وی اضافه کرد: اگر فیفا از عملکرد این داور رضایت نداشت قضاوت فینال جام ملت‌های آسیا و همچنین جام باشگاه‌های جهان را به فغانی واگذار نمی‌کرد، باید این موضوع را باور کنیم که فغانی مورد وثوق کمیته داوران فیفاست و خوشبختانه توانسته قضاوت خوبی را در این چند وقت اخیر داشته باشد.
قهرمانی درباره وضعیت سخندان کمک داور خراسانی برای آینده اظهار کرد: قطعا با حضور در جام جهانی، شرایط سنی سخندان به گونه‌ای می‌شود که بعد از آن فقط سه سال دیگر می‌تواند قضاوت داشته باشد ولی اگر فیفا شرایط سنی را برای داوران بردارد، با توجه به آمادگی بدنی که از این کمک داور سراغ دارم قطعا می‌تواند در جام جهانی بعدی هم حضور داشته باشد.
وی درباره این موضوع که هیچ پشتوانه سازی برای داوری در استان شکل نگرفته، گفت: احترام خاصی به نظر مردم دارم، در سطح استان هیچ اتفاقی برای داوری صورت نگرفته است، اگر نسل طلایی داوری استان فعالیت خود را به پایان برسانند تا ده سال آینده هیچ داوری را در سطح کشور نخواهیم داشت مگر اینکه کمیته داوران را کسی برعهده داشته باشد که به صورت اختصاصی داوران را در سطح استان پرورش دهند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
فغانی از قضاوت نیمه نهایی آسیا کنار گذاشته شد