سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ایندپندنت: لغو هزاران سفر توریستی به ترکیه / شرکت های هواپیمایی اروپا دیگر مایل نیستند به آنتالیا پرواز کنند


هزاران مسافری که هزینه سفر به ترکیه در تابستان امسال را به کلی پرداخت کرده اند با این جواب روبرو شده اند: سفر شما لغو شده.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایندپندنت: لغو هزاران سفر توریستی به ترکیه / شرکت های هواپیمایی اروپا دیگر مایل نیستند به آنتالیا پرواز کنند

سرویس بین الملل «انتخاب»؛ ایندپندنت نوشت: هزاران مسافری که هزینه سفر به ترکیه در تابستان امسال را به کلی پرداخت کرده اند با این جواب روبرو شده اند: سفر شما لغو شده.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب»، تقاضا برای گذراندن تعطیلات در ترکیه به دلیل ترس از حملات تروریستی در مناطق توریستی و شهرهای بزرگ کاهش شدیدی داشته است.

به همین خاطر شرکت های هواپیمایی پروازهای خود به بدروم، دالامان و آنتالیا را کاهش داده اند تا بتوانند مقصدهای سودآورتری همچون اسپانیا را جایگزین کنند.

شرکت هواپیمایی توماس کوک حدود یک سوم ظرفیت پیش بینی شده خود در ترکیه را کاهش داده است. 

بازگشت از ترکیه نیز برای بسیاری از مسافرانی که در این کشور با لغو پروازهای خود مواجه شده اند مشکلات بسیاری ایجاد کرده است. 


ویدیو مرتبط :
آنتالیا- سفر ترکیه- گردشگری