سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



در آپدیت بعدی اینستاگرام اندروید قابلیت داشتن چندین حساب کاربری را به شما می دهد


wersm-instagram-657x360

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن تصاویر است. اکثر کاربرها یک حساب کاربری در آن دارند اما برخی بنا به شرایط کاری، علاقه یا هر دلیل دیگری بیش از یک حساب کاربری در اینستاگرام دارند. در حال حاضر برای مدیریت چند حساب کاربری در اینستاگرام باید برنامه غیر رسمی جانبی نصب کنید، تا بتوانید به ازای هر برنامه، یک حساب کاربری دیگر را کنترل کنید در غیر این صورت مدام باید در حال خارج و وارد شدن به حساب های مختلف خود باشید. خوشبختانه اینستاگرام هم از حضور چنین برنامه هایی خبر دارد و یک بار برای همیشه می خواهد به این معضل پایان بدهد، اما چطور؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

Instagrams-Android-app-will-support-multiple-accounts (1)در آپدیت بعدی اینستاگرام که برای اندروید منتشر شود شما قادر خواهید بود چند حساب کاربری روی برنامه اینستاگرام خود ثبت کنید و با مراجعه به صفحه پروفایل خود و تپ کردن روی اسم حساب کاربری خود، دیگر حساب های موجود را انتخاب و بین آن ها جا به جا شوید. دکمه اضافه کردن حساب جدید در بخش تنظیمات حساب کاربری و زیر گزینه Clear Search History قرار خواهد داشت:

Instagrams-Android-app-will-support-multiple-accounts Instagrams-Android-app-will-support-multiple-accounts (2)

همانطور که دیدید به راحتی می توان بین حساب های مختلف اینستاگرام خود جا به جا شوید. برای خروج از این حساب ها می توانید به صورت کلی لاگ اوت کرده یا تک به تک حساب ها را به صورت انتخابی لاگ اوت کنید. این قابلیت در نسخه 7.12.0 اینستاگرام اضافه خواهد شد و هنوز در دسترس عموم کاربران قرار نگرفته است. اینستاگرام تصمیم دارد تا این قابلیت را ابتدا به کاربران اندروید و سپس دیگر پلتفرم ها مثل iOS اضافه کند. در حال حاضر ما در ترنجی نسخه 7.12.0 را از Apkmirror دانلود کردیم اما این قابلیت جدید را نتوانستیم در آن پیدا کنیم.

شما احساس نیاز به ارایه چنین به روزرسانی را داشتید؟ چند حساب مختلف از اینستاگرام دارید و چرا؟ اینستاگرام ترنجی را تا به حال دنبال کرده اید؟

Phonearena

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید

سینا عطاییتوسط سینا عطایی

سلاممهندس شیمی، سردبیر و طراح مجله هندسه کیمیا هستم و عاشق موشکافی هر گجتی که پا به دنیا گذاشته باشه، البته اگر دوست دارید از دستم خلاص بشید یه 5D mark III بدید دستم :)

ای میل من: [email protected]اینستاگرام: sina_ataie

مشاهده همه مطالب سینا عطایی


ویدیو مرتبط :
‫نحوه‌ی حذف دایمی حساب کاربری اینستاگرام‬‎