سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نسخه بتای بازی کامپیوتری Metal Gear Online آفلاین شد


نسخه بتای بازی کامپیوتری Metal Gear Online آفلاین شدترنجی/ Metal Gear Online که در واقع بخش Multiplayer بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain به شمار می رود، یک ماه پس از عرضه موفق این بازی، برای کنسول های PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 و Xbox One در دسترس قرار گرفت اما پس از گذشت سه ماه در چند روز گذشته نیز، برای پلتفرم PC فعال شد. شرکت Konami که در روز گذشته نسخه ی بتای عنوان Metal Gear Online را برای پلتفرم PC در دسترس قرار داد اما پس از چند ساعت به دلیل مشکلات نامعلوم، این بازی آفلاین شد.

یکی توسعه دهندگان این بازی در شبکه ی استیم، اعلام کرده است که آفلاین شدن Metal Gear Online به طور موقتی بوده و پس از رفع مشکلات آن فعال سازی و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در چند ماه گذشته برای شرکت کونامی، اتفاقات زیادی رخ داده است که می توان لغو ساخت بازی Silent Hills و قطع همکاری Hideo Kojima خالق سری MGS و پیوستن ایشان به کمپانی سونی را ذکر کرد که آینده ی شرکت کونامی و همچنین فرانچایز Metal Gear Solid را در حالت نامعلومی قرار داده است .


منبع: ترنجی


ویدیو مرتبط :
معرفی بازی METAL GEAR ONLINE