سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واکنش رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل به سخنان سید حسن نصرالله


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «گادی ایزنکوت» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در پاسخ به سخنان «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان، مقاومت را تهدید کرد.

ایزنکوت گفت: دشمنان ما می‌دانند اگر بخواهند به امنیت اسرائیل ضربه‌ای بزنند نتایج آن را خواهند دید.

ایزنکوت در مراسمی برای یگان ویژه ارتش این رژیم در کیبوتس (شهرک صهیونیستی) «ایلوت» گفت: نظامیان ما هر روز با مقاومت فلسطین مقابله می‌کنند، همچنین تهدیداتی در خارج از مرزهای ما وجود دارد که از جمله آنها تهدیداتی است که از شمال (حزب‌الله) می‌شنویم، ما برای مقابله با تمام این تهدیدها آماده‌ایم.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» به نقل از ایزنکوت نوشت: مانند گذشته می‌دانیم که چگونه تمام کسانی که بدِ ما را می‌خواهند هدف قرار دهیم و دشمنان ما نیز تبعات خطرناک حمله به ما را می‌دانند.

سید حسن نصرالله در مراسم هفتم شهید «سمیر قنطار» از اعضای بارز حزب‌الله گفت ترور این شهید بی‌پاسخ گذاشته نمی‌شود و پاسخ به ترور او قطعا داده خواهد شد (جزئیات بیشتر).

دبیر کل حزب‌الله لبنان پس از آن تأکید دوباره کرد که «ترور قنطار قطعا پاسخ داده می‌شود» که برخی منابع اروپایی گفته‌ بودند که غرب در حال فشار بر بیروت است که مانع پاسخ حزب‌الله شود زیرا به گفته آنان اسرائیل ممکن است جنگی جدید را علیه لبنان به راه اندازد.

سید حسن نصرالله خطاب به صهیونیست‌ها گفت که مقاومت از این تهدیدها نمی‌ترسد و حزب‌الله بارها اعلام کرده است که اسرائیل هر یک از اعضای مقاومت را در هر گوشه دنیا ترور کند، مقاومت حق خود می‌داند که آن را پاسخ بدهد.

انتهای پیام/ص

http://fna.ir/VPVO4M


ویدیو مرتبط :
کلیپی زیبا از سخنان سید حسن نصرالله در مورد جنگ 33 روزه - پیام حضرت آقا به سید حسن نصرالله - بسیار زیبا