حریق گسترده در قلعه حاج موسی


سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده انبار چوپ و ضایعات در روستای قلعه حاج موسی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: در ساعت 1:33 بامداد امروز یک مورد حادثه حریق گسترده به سامانه 125 اطلاع داده شد که در طی آن ستاد فرماندهی آتشنشانان چهار ایستگاه را به همراه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در روستای قلعه حاج موسی در محدود اتوبان بهشت زهرا(س) اعزام کرد.

ملکی با اشاره به حضور آتشنشانان در محل گفت: محل حادثه یک مجموعه کارگاهی با چندین کارگاه نجاری و ... بود که در محوطه جلویی کارگاه مقدار زیادی ضایعات چوپ و لاستیک از کف زمین تا ارتفاع حدود 5 متر انبار شده بود.

سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه مساحتی حدود 500 مترمربع از این کارگاه دچار حریق و کاملا شعله ور شده بود اظهار کرد: آتشنشانان از چند جهت عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و مدتی بعد موفق به مهار و اطفای کامل حریق شدند.

وی با بیان اینکه به افراد داخل کارگاه آسیبی وارد نشد خاطرنشان کرد: یکی از آتشنشانان در حین عملیات دچار آسیب دیدگی شد که عوامل اورژانس او را به بیمارستان انتقال دادند.

ملکی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است آتشنشانان در ساعت 9 صبح امروز پس از ایمن سازی و لکه‌گیری به عملیات خود خاتمه دادند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
تلاش گسترده مردم برای اطفاء حریق جنگل بلوط ایلام