سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تعلل آتش نشانی در اطفای حریق بیمارستان 17 شهریور برازجان


به گزارش ایرنا از وزارت بهداشت، محمد میرزابیگی با بیان اینكه بیمارستان 17 شهریور برازجان، بیش از 50 سال قدمت دارد، گفت: پشت سقف كاذب بیمارستان از بوریا و نوعی چوب ساخته شده است كه قابل اشتعال بوده و بعد از اتصالی در سیستم برق بخش مراقبتهای ویژه، آتش سوزی رخ داده و، آتش با سرعت به بقیه قسمتهای بیمارستان گسترش یافته است.
معاون پرستاری وزیر بهداشت گفت: در پی این آتش سوزی 3 بار با آتش نشانی تماس گرفته شده ولی دوبار تماس جدی گرفته نشده و پس از اینكه بیماران توسط پرسنل بیمارستان و تكنسین های اورژانس از بخش تخلیه شدند، نیروهای آتش نشانی به محل حادثه رسیدند.
وی گفت: با توجه به اینكه آتش سوزی در ساعت 4 بامداد رخ داده بود و بیماران خواب بودند همچنین به غیر از پرستاران و پرسنل بیمارستان، مردم و همراهان بیماران هم در محل حادثه نبودند، پرسنل و پرستاران اقدام به انتقال بیماران از بخش و تحویل به آمبولانسهای اورژانس به منظور انتقال به بیمارستان جدید كردند.
میرزابیگی گفت: در این حادثه دو نفر از پرستاران نیز در حین كمك به انتقال بیماران دچار سوختگی شدند.
معاون پرستاری در پاسخ به این پرسش كه چرا فقط بخش قلب این بیمارستان قدیمی به بیمارستان جدید شهید گنجی منتقل نشده است؛ گفت: موقعیت مكانی و استقرار این بیمارستان در مركز شهر برای دسترسی بیماران به این بیمارستان مناسب‌تر بوده است و درحال حاضر نیز این بخش نیز به بیمارستان جدید منتقل شد.
معاون پرستاری وزیر بهداشت گفت: در پی وقوع این حادثه جلسه‌ای با حضور مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد و علت تاخیر آتش نشانی در دست بررسی است.
اجتمام(1)**3063 ** 1418

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اطفای حریق انبار آتش گرفته در خیابان فداییان اسلام