ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برانکو: می‌دانیم در فولادشهر چه چیزی انتظار ما را می‌کشد/ به تصمیم قوه قضائیه درباره سوشا احترام می‌گذارم


برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شرایط تیم پرسپولیس پس از بازی با سپاهان و پیش از بازی با ذوب‌آهن، وضعیت سوشا مکانی دروازه‌بان این تیم، عملکرد لوبانف در دیدار با سپاهان و موارد مختلف دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

فارس: در روزی که می‌توانستید سپاهان را شکست دهید مقابل این تیم به تساوی رسیدید اما 2 روز دیگر باید به مصاف ذوب‌آهن بروید وضعیت کنونی پرسپولیس چطور است؟

همانطور که همه دیدند نیمه دوم مقابل سپاهان بازی بسیار خوبی انجام دادیم و این تیم در نیمه دوم به آن چیزی که من در ذهن دارم نزدیک شده بود در حال حاضر هم خوشبختانه وضعیت همه بازیکنان خوب است و باید بگویم همه شاگردانم سالم و سرحال هستند آنها رقابت می‌کنند تا جزء 11 بازیکن اصلی دیدار با ذوب‌آهن باشند.

فارس: یک بار دیگر از حضور سوشا مکانی در بازی‌های رسمی جلوگیری شد در این باره صحبتی دارید؟

به هر حال این مسئله تصمیمی است که گرفته شده و به ما هم اعلام شده است با این همه سوشا این روزها با ما تمرین می‌کند تا ببینیم بعداً چه پیش خواهد آمد البته باید بگویم ما به تصمیمی که قوه قضاییه گرفته احترام می‌گذاریم و نظر مسئولان مربوطه را می‌پذیریم. البته باید بگویم هرچه مسئولان تصمیم بگیرند آن را قبول می‌کنیم و امیدوارم که این مشکل هم برطرف شود.

فارس:‌ با این اتفاقی که افتاده به نظر شما پرسپولیس ضرر نخواهد کرد؟

قطعاً همین‌طور است اما کاری نمی‌توان کرد نه تنها سوشا بلکه هر بازیکنی که از دست بدهیم برای ما یک ضرر است. با این همه باید بگویم تیم ما قائم به فرد نیست و باید راهمان را با همین وضعیت ادامه دهیم.

 

فارس:‌ لوبانف در اولین بازی رسمی خود برای پرسپولیس 2 گل خورد به طوری که انتقادهایی به او وارد بود شما پاسخی برای این منتقدان دارید؟

چرا به او انتقاد می‌کنند و منتقدان چه انتقادی دارند که بکنند؟ او دروازه‌بان تیم ملی ازبکستان است و باید قبول کنیم که تازه به تیم ما آمده و نیاز به زمان دارد تا بتواند خودش را با شرایط وفق دهد. السکاندر تنها 10 روز است که به ایران آمده و باید اجازه دهیم شرایطش با تیم تطبیق داده شود. بازی‌های ازبکستان در ماه نوامبر تمام شده و او چند وقتی در کوران مسابقات نبوده اما به هر حال وقتی تیمی گل می‌خورد دیگر کاری نمی‌توان کرد و کاری هم از دست کسی ساخته نیست.

فارس: 2 روز دیگر باید در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن بروید در خصوص این بازی چه صحبتی دارید؟

همه می‌دانند که ما چه بازی سختی در اصفهان داریم ذوب‌آهن قهرمان قبلی جام حذفی است و الان هم در فینال این بازی‌ها حضور دارد از طرف دیگر آنها در جدول یک پله از ما بالاتر هستند و همانطور که به بازیکنانم گفته‌ام انتظار یک بازی سختی را می‌کشیم. باید بگویم ذوب‌آهن با سایر تیم‌های ایرانی فرق می‌کند این تیم، تیم بسیار خوبی است که بالانس خوبی دارد و بازیکنان این تیم از جمله با کیفیت‌ترین بازیکنان فوتبال هستند. ما می‌دانیم که در فولادشهر چه چیزی در انتظار ما است اما به دنبال ارائه یک نمایش بسیار خوب هستیم. معتقدم که بازی با ذوب‌آهن برای ما مثل یک دربی است. بازیکنان من هم باید بهترین خصوصیت خود را در این بازی نشان دهند. طبیعی است که هدف ما در این بازی کاملاً مشخص است و ما برای قهرمان شدن باید دست پر به تهران برگردیم.

 

فارس:‌ بازی قبلی شما مقابل ذوب‌آهن در اصفهان با حرف و حدیث‌های زیادی انجام شد و بحث داوری بیشتر از خود بازی به چشم آمد. این بار نگران بحث داوری نیستید؟

من درباره داور صحبت نمی‌کنم و قطعاً بازیکنان هم فکر داوری دیدار نیستند همه تمرکز ما بر روی بازی است و به چیزی جزء آن فکر نمی‌‌کنیم.

فارس: به عنوان سؤال پایانی از عملکرد پرسپولیس تا اینجای لیگ راضی هستید؟

نیم‌فصل اول که همه دیدند اما درباره نیم‌فصل دوم باید بگویم سال گذشته پرسپولیس در نیم‌فصل دوم از 3 بازی تنها یک امتیاز گرفت اما ما تا اینجا از 3 بازی‌مان 5 امتیاز گرفته‌ایم.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/KQOGLQ


ویدیو مرتبط :
جدیت قوه قضائیه برای حفظ حقوق مردم