سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



شخصيت شناسي از روي «حلقه ازدواج»


  X  

تاریخ خبر : پنج‌شنبه 1394.08.14 - 12:34

شخصيت شناسي از روي «حلقه ازدواج»

برترين ها/ آيا مي دانيد که حتي از مدل حلقه ازدواج هم مي توان به شخصيت افراد پي برد؟ اگر مي خواهيد از روي طرح حلقه ازدواج شخصيت افراد را تشخيص دهيد، با ما همراه باشيد.
1. حلقه اي با الماس گرد
کلاسيک

شما فردي سنتي هستيد. احتمالا مادر بزرگ شما هم يکي از اين مدل انگشترها را در دستان اش داشته است. خصوصيت اصلي شما کلاسيک بودن است. به دنبال مد نيستيد و ترجيح مي دهيد آنچه به دلتان مي نشيند و هيچگاه از مد نمي افتد را انتخاب کنيد، به همين دليل در عکس هاي قديمي هميشه زيبا به نظر مي رسيد.
2. حلقه اي با الماس مربع شکل
زيباپسند

شما فردي آرام، خوشگذران، آزاد و رها هستيد. به ظرافت و جزييات اهميت زيادي مي دهيد و تنها آن کاري را که به شما احساس خوبي مي دهد، انجام مي دهيد.
3. حلقه چند الماسه
منحصر بفرد

شما به دنبال چيزهاي منحصر بفرد هستيد، چيزهايي که لنگه آن هيچ کجاي ديگر پيدا نمي شود. تلاش و کوشش زياد شما را خسته نمي کند زيرا مي دانيد که ننتيجه آن ارزشمند است و آنطوري خواهد بود که شما دوست داريد. عاشق خانواده و دوستانتان هستيد اما گاهي رفتارهايي از خود نشان مي دهيد که کمي غير عادي و غير قابل پيش بيني است.
4. حلقه پهن
جسور

شما تعهدي به پيروي از سنت ها در خود احساس نمي کنيد، هميشه راه خود را مي رويد و شيوه زندگي خاص خود را داريد. به دنبال آخرين مدها نيستيد و هر چه نظرتان را به خود جلب کند، بدون هيچ بهانه اي قبول مي کنيد.
5. حلقه رنگين 3 الماسه
تنوع طلب

شما به دنبال سادگي هاي سبک کلاسيک هستيد اما دوست داريد کمي هم به آن تنوع دهيد. از آنجا که عاشق مد هستيد، دوستان زيادي براي مشورت در اين زمينه به شما رجوع مي کنند. کمد لباس شما در حال انفجار است زيرا نمي توانيد در مقابل لباس هايي که تازه به بازار آمده اند، مقاومت کنيد.
6. حلقه اي با الماس بزرگ مربعي شکل
با اعتماد به نفس

شما فردي با اعتماد به نفس و مغرور هستيد. الماس بزرگي که روي حلقه تان است علاقه شما به سبک هاليوودي قديم را نشان مي دهد. روابط اجتماعي بالايي داريد و عاشق ميهماني رفتن هستيد.
7. حلقه گود
ساده گرا

شما ترجيح مي دهيد مسئوليت کارهاي ساده را به عهده بگيريد. مي توان شما را يک مينيماليست واقعي خواند. در انتخاب هايتان سعي مي کنيد چيزهايي را برگزينيد که هميشگي هستند و هيچگاه از مد نمي افتند.
8. حلقه پرنسسي
گرم و مهربان

شما فرد رمانتيکي هستيد و از چيزهاي لطيف، ظريف و زنانه لذت مي بريد. از طبيعت و هر آنچه از او دريافت مي کنيد، نهايت لذت را مي بريد. احتمالا هميشه يک گلدان گل روي ميز خانه تان وجود دارد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
حلقه ازدواج