سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اجرای طرح های مشارکتی مدیریت پسماند در مشهد


علی نجفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کلانشهر مشهد به دلیل وجود بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) طی دهه پایانی ماه صفر هر سال میزبان بیش از سه میلیون زائر است.
وی گفت: در این راستا به منظور خدمات دهی مطلوب به زائران برای نظافت شهر به ویژه در اطراف حرم مطهر رضوی در دهه اول محرم امسال برای اولین بار در کشور طرح پاکسازی محور های منتهی به حرم مطهر با مشارکت شهروندان اجرا شد.
وی اظهار کرد: طرح مزبور با توجه به اجرای موفق آن در ایام پایانی ماه صفر نیز اجرا خواهد شد.
نجفی گفت: همچنین طرح مبادله لیوان های پلاستیکی با لیوان های کاغذی در این ایام اجرا می شود.
وی افزود: در اجرای این طرح ایستگاه های صلواتی می توانند لیوان های پلاستیکی مصرف شده را جمع آوری و با تحویل آن به ایستگاه های مبادله پسماند، لیوان کاغذی دریافت کنند.
وی ادامه داد: در این طرح 30 هزار لیوان کاغذی برای تحویل به ایستگاه های صلواتی در ایستگاه های مبادله پسماند شهر مشهد توزیع شده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد اظهار کرد: این سازمان 45 راننده و نیروی خدماتی به همراه 20 دستگاه ماشین آلات رفت و روب برای خدمت رسانی به زائران در اربعین حسینی به کربلا و نجف اعزام کرده است.
روزانه هزار و 500 تن زباله در شهر سه و نیم میلیون نفری مشهد تولید و 185 تن از این مقدار به صورت زباله خشک توسط شهروندان تفکیک می شود.
هم اکنون 36 ایستگاه مبادله پسماند خشک در مشهد فعال است.
7505 / 6053

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مدیریت تغییر مدیریت توسعه مدیریت شهری مدیریت کارآفرینی مدیریت مشارکتی مدیریت ریس