«برزو ارجمند» بازیگر سریالی با محوریت انتخابات شد


«برزو ارجمند» بازیگر سریالی با محوریت انتخابات شد

تسنیم/ همزمان با پیش تولید در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی،«غیر علنی» بازیگران و عوامل پشت دوربین خود را می شناسد.
برزو ارجمند، بهاره رهنما، متین ستوده، علیرضا جلالی تبار، شهرام عبدلی، علی دهکردی از بازیگران اصلی این سریال هستند و با اضافه شدن چند بازیگر دیگر این مینی سریال کلید می‌خورد.
لوکیشن‌های این مینی سریال قنادی، دفتر نشریه، دفا‌تر انتخاباتی، بیمارستان و... که در شهرک آزادی و دهکده المپیک تهران واقع شده است و در روزهای آتی با پلان‌های خارجی تصویربرداری آن آغاز خواهد شد.
داستان مربوط به رقابت انتخاباتی سه جوان است که یکی از آن‌ها عشق به یک دختر را در دل دارد و پیروزی خود در انتخابات را به منزله اثبات خود به خانواده دختر می‌داند اما در این مسیر دچار چالش‌هایی می‌شود.
عوامل پشت دوربین مینی سریال «غیرعلنی» عبارتند از: تصویربردار: سیروس عبدلی، صدابردار: بابک اخوان، دستیار کارگردان و برنامه ریز: سید علی هاشمی، دستیاران کارگردان: المیرا شرافتیان و حسین امیری، مدیر تولید: بهرام جلالی، تدوین گر: مهدی جودی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، طراح گریم: فرانک گلنوش، منشی صحنه: سهیلا کاشفی.
مینی سریال «غیرعلنی» در 10 قسمت 45 دقیقه‌ای به قلم مهدی حمزه و حسین تراب‌نژاد با کارگردانی مهرداد خوشبخت توسط رضا جودی در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی برای پخش از شبکه یک سیما تهیه و تولید می‌شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
برزو ارجمند