ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



به فکر کسب سهمیه المپیک در اولین فرصت هستم/ حضور مربی بالای سرمان مهم بود


محمد ارزنده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد آغاز اردوهای ملی‌پوشان پرش طول و ارتفاع اظهار داشت: خوشبختانه بعد از مدتی که منتظر بودیم تکلیف مربی‌مان مشخص شد و با خیال آسوده‌تری به تمرینات‌مان ادامه می‌دهیم. مهم این بود که ایگور پاکلین بالای سرمان باشد.

وی ادامه داد: فعلا در آکادمی ملی المپیک تمرین می‌کینم و قرار است خانواده پاکلین نیز به ایران بیاید. برنامه اردویی خود را به فدراسیون داده‌ایم و به احتمال زیادی اردویی را در کیش یا بوشهر برگزار خواهیم کرد.

ملی پوش پرش طول دوومیدانی در مورد اینکه یا اردوی خارجی هم خواهید داشت، یا خیر، گفت: روسیه مدنظرمان است که در آنجا حضور پیدا کنیم. دو، سه مسابقه هم می‌توانیم آنجا داشته باشیم و باید دید فدراسیون چه تصمیمی خواهد گرفت.

ارزنده با اشاره به کسب ورودی المپیک تاکید کرد: به دنبال این هستم که در اولین فرصت و مسابقه ورودی المپیک را کسب کنم تا دیگر همانند دوره گذشته استرس نداشته باشم.

وی گفت: مسابقه قهرمانی داخل سالن آسیا بهمن ماه برگزار می‌شود و سعی می‌کنم همانجا سهمیه مسابقات جهانی و المپیک را یک جا کسب کنم.

انتهای پیام/ک

 


ویدیو مرتبط :
اسبقی: تمام تلاشـم، کسب سهمیه المپیک است