توقیف کامیون با کوسه ماهی و دلفین‌


جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 82 قطعه کوسه ماهی و دو قطعه دلفین، به ارزش 25 میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه کامیون در شهرستان کنارک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه سیستان و بلوچستان، به نقل از نیروی انتظامی، ابراهیم قربان‌زاده در تشریح این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر این که مقادیر زیادی کوسه ماهی و دلفین توسط شکارچیان غیرمجاز شکار شده و این افراد سودجو با استفاده از یک دستگاه کامیون یخچال دار قصد جابه‌جایی این اقلام را دارند، بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان کنارک با اشراف اطلاعاتی و همکاری کارشناسان اداره محیط زیست، خودروی موردنظر را در سطح شهر شناسایی و در یک عملیات هدفمند توقیف و در بازرسی دقیق از این کامیون، 82 قطعه کوسه ماهی و دو قطعه دلفین به وزن 801 کیلو گرم را کشف کردند.

قربان‌زاده با اشاره به این که برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی اقلام مکشوفه 25 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در این رابطه، یک قاچاقچی را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
صید ماهی- غواصی-ماهیگیری-دلفین-کوسه-نفس