فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«بادیگارد» به کانادا رفت


متولی نمایش فیلم های «بادیگارد» و «من سالوادور نیستم» در کانادا استقبال از اولین اکران این دو فیلم را رضایت بخش ارزیابی کرد.

خبرگزاری مهر: متولی نمایش فیلم های «بادیگارد» و «من سالوادور نیستم» در کانادا استقبال از اولین اکران این دو فیلم را رضایت بخش ارزیابی کرد.

پژمان هادوی مدیر اجرایی شرکت آریا پرسیس که متولی و بانی نمایش فیلم های سینمایی ایرانی همزمان با اکران ایران در شهرهای مختلف کانادا است درباره نمایش فیلم های «بادیگارد» و «من سالوادور نیستم» در شهرهای مختلف کانادا به خبرنگار مهر گفت: شامگاه ۸ فروردین ماه در ونکوور برنامه افتتاحیه نمایش دو فیلم «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و «من سالوادور نیستم» ساخته منوچهر هادی را در سالن سنتیال تیاتر داشتیم که با استقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه شد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری برای هر فیلمی که شرکت آریا پرسیس در کانادا نمایش می دهد گفتگوهای اختصاصی ویدیویی با عوامل اصلی داریم که دوستان و همکاران نیز در این زمینه برای تبلیغات فیلم خودشان نهایت همکاری را کرده اند که بسیار رفتار حرفه ای و سنجیده ای است. برای فیلم «بادیگارد» گفتگوهایی با ابراهیم حاتمی کیا، پرویز پرستویی و امیر آقایی بازیگران فیلم و همچنین پژمان لشگری پور مجری طرح فیلم قبل و بعد از نمایش در نظر گرفته بودیم که این ویدیوها فضای جذابی را برای تماشاگران ایرانی در مکانی فرسنگ ها دور از ایران ایجاد کرده بود. همچنین گفتگوهای اختصاصی برای فیلم «من سالوادور نیستم» با رضا عطاران، یکتا ناصر و منوچهر هادی کارگردان و تهیه کنندگان آن امیر پروین حسینی و منصور سهراب پور پخش شد.

به گفته وی، صحبت های ویدیویی ابراهیم حاتمی کیا کارگردان و پرویز پرستویی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران و همینطور رضا عطاران با تشویق های مکرر حاضران در سالن رو به رو شد.
هادوی که در حال حاضر در کانادا حضور دارد، افزود: در اولین نمایش این دو فیلم همه بلیت ها فروش رفت و تعداد زیادی از هموطنان به دلیل اتمام بلیت ها موفق به تماشای این دو فیلم در روز افتتاحیه نشدند.
 
وی درباره دیگر برنامه های نمایش این دو فیلم توضیح داد: هر دو فیلم سه نمایش دیگر در ونکوور دارند و سپس اکران هایی در مونترال و اتاوا خواهیم داشت که این اکران های خارجی همزمان با اکران فیلم ها در ایران در نظر گرفته شده است.

آزیتا موگویی تهیه کننده، کارگردان و مدیر عامل شرکت آریا پرسیس است که این برنامه ها زیر نظر وی اجرایی می شود.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی انگلیس و کانادا – جام جهانی زنان کانادا