سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



لاغری تضمینی همسر با یک روش فوق العاده ساده


جام نیوز/ اظهار نظر همسران در مورد تناسب اندام شریک زندگی شان حتی از یک رژیم لاغری و سفت و سخت هم موثر تر است.
اظهار نظر آقایان در این مورد می تواند انگیزه همسرتان را برای رژیم گرفتن و اصلاح سبک زندگی بالا ببرد و مانع از مبتلا شدنش به مشکلات قلبی، دیابت و یا ده ها بیماری دیگر که با چاقی در ارتباطند شود.

خیلی از آقایان ترجیح می دهد در مورد و تناسب اندام همسرشان اظهار نظر نکنند و با گفتن جمله های نسنجیده او را از خود نرنجاند، مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد اگر همسرتان را دوست دارید باید بیشتر به فکر سلامتی او باشید.

اگر عاشق واقعی شریک زندگی تان هستند باید نظرتان در این مورد را با او به اشتراک بگذارید و بدون هراس از ناراحت شدنش بگویید که چاق است و باید وزنش را پایین بیاورد. از نظر محققان اظهار نظر آقایان در این مورد می تواند انگیزه همسرتان را برای رژیم گرفتن و اصلاح سبک زندگی بالا ببرد و مانع از مبتلا شدنش به مشکلات قلبی، دیابت و یا ده ها بیماری دیگر که با چاقی در ارتباطند شود.

پس اگر شما هم با یک فرد چاق ازدواج کرده اید بهتر است حساب عشق را از سلامتی جدا کنید و به همسرتان بگویید با وجود تمام علاقه ای که به او دارید از وضعیت ظاهری و سلامتی‌اش راضی نیستید.

نتایج مطالعات نشان می دهند، اظهار نظر همسران در مورد تناسب اندام شریک زندگی شان حتی از یک رژیم لاغری و سفت و سخت هم موثر تر است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
‫لاغری تضمینی‬‎