سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قرار دادن اسم افراد در لیست خبرگان بدون اطلاع خودشان بداخلاقی سیاسی بود


 حجت الاسلام سید محمود نبویان نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تسنیم(پویا)، درباره لیست انگلیسی گفت: حمایت از انقلاب، کشور و رهبری دفاع از ارزش‌های اسلامی و منافع ملت است و طبیعتا هر کسی که مورد تایید سران کفر قرار گیرد حتما مغبوض این ملت خواهد بود.

نبویان با توجه به عدم اعلام برائت این جریان ادامه داد: برائت از بیگانگان وظیفه همه است و همانطور که امام و مقام معظم رهبری فرمودند، اگر دشمن از شما حمایت کرد حتما در کارهای شما اشکال وجود دارد.

وی با اشاره به آیه از قرآن در ارتباط با دشمنان بیان کرد: باید بغض دشمنان نظام را در دل داشت و اگر آنها از شما تعریف کردند وظیفه‌تان اعلام برائت از دشمنان است و ما از کسانی که اعلام برائت نکردند ناراحتیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد لیست 5 + 30 افزود: در مقابل لیست اصولگرایان دادن یک لیست دیگر مضر اسلام و منافع کشور است و این لیست قشر مذهبی نیست. 

نبویان درباره حمایت انگلیس از لیست اصلاح‌طلبان و آقای هاشمی بیان کرد: دشمن با هر کس که بتواند راحت کنار بیاید از آنها حمایت می‌کند و اصلاح‌طلبان و هاشمی رفسنجانی باید صریحا بگویند که از قرابت، نزدیکی و اهداف مشترکی با انگلیس ندارند اعلام برائت کنند و اگر دارند تکلیف مشخص است.

وی درباره خطرات مجلس دولت ساخته تصریح کرد: اگر مجلس توسط دولت تشکیل شود هیچ‌گونه نظارت قانونی که باید بر دولت وجود داشته باشد، به وجود نمی‌آید و ضرورت دارد برای دفاع از منافع مردم مجلس به نظارت اجرای قوانین بپردازد در غیر این صورت مجلس قوانینی را تصویب می‌کند که مطلوب دولت شود و منافع ملت را تامین نکند.

حجت الاسلام محمود نبویان درباره طرح‌ برجام 2 که توسط دولت و اصلاح‌طلبان برای مسائل اقتصادی و فرهنگی بیان شده، گفت: برجام یک خسارت بزرگی به منافع ملت وارد کرد و روحانی باید خسارت‌های وارد شده را حل کند و برجام 2 پیش‌کش بماند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره اعلام لیست خبرگان توسط هاشمی بدون اطلاع اعضای داخلی لیست گفت: یکی از بداخلاقی‌ها همین است و باید از هاشمی پرسید چرا بدون اجازه، این افراد را در لیست قرار داده است. 

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
آرایش سیاسی انتخابات آینده مجلس خبرگان