سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فتو آی تی/ کیبورد جدید مجهز به شکلک‌های اینترنتی تلگرام


فتو آی تی/ کیبورد جدید مجهز به شکلک‌های اینترنتی تلگرام

شکلک‌های اینترنتی / Emoji را ژاپنی‌های ابداع کرده و در اینترنت پخش کردند و بعد از پذیرش توسط اپل و گوگل به‌سرعت رشد کرد. حالا کمپانی EmojiWorks کیبوردی ویژه این شکلک‌ها ساخته است.

خبرآنلاین/ شکلک‌های اینترنتی / Emoji را ژاپنی‌های ابداع کرده و در اینترنت پخش کردند و بعد از پذیرش توسط اپل و گوگل به‌سرعت رشد کرد. حالا کمپانی EmojiWorks کیبوردی ویژه این شکلک‌ها ساخته است.

کمپانی مستقر در آستین امریکا از ماه دسامبر کیبورد مخصوص تایپ کردن و اضافه کردن شکلک‌های اینترنتی حین چت در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان را عرضه می‌کند.

کیبورد اموجی با هر نوع سیستم‌عامل ازجمله ویندوز، اندروید ، مکینتاش، آی او اس و گوشی و تبلت و رایانه دسکتاپ از طریق بلوتوث کار می‌کند.

با کلیک روی کلید ویژه emoji می‌توان از شکلک‌های تعریف‌شده در چت استفاده کرد.

کیبورد معمولی 49.95 دلار، کیبورد اموجی پلاس 74.95 دلار و کیبورد اموجی پرو نیز 99.95 دلار قیمت‌گذاری شده است.


ویدیو مرتبط :
آهنگ Rap God روی شکلک های تلگرام