ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سیدعباسی: تبریزی‌ها در ست سوم غافلگیرمان کردند/ آنها بازیکنان خوبی دارند


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جهانگیر سیدعباسی درمورد پیروزی 3 بر یک شهرداری ارومیه برابر شهرداری تبریز اظهار داشت: پیش‌بینی آن را کرده بودیم که بازی سختی در مقابل تبریز داشته باشیم، اما با عملکرد خوب بازیکنانم توانستیم در نهایت پیروز این دیدار شویم. تیم شهرداری تبریز در تمامی پست‌ها بازیکن خوبی دارد و همین امر موجب شده که دست کادر فنی این تیم برای تعویض بازیکنان بازتر باشد.

وی ادامه داد: برخلاف اینکه تیم شهرداری تبریز دو ست متوالی را به تیم ارومیه واگذار کرد، اما در ادامه توانست با عملکرد قابل قبول، ما را غافلگیر کرده و ست سوم را پیروز شود.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه در خصوص عملکرد حامد تاروردی که جایگزین فیاضی شده بود، خاطرنشان کرد: وی به عنوان جایگزین پوریا فیاضی توانست به خوبی بازی کند و عملکردش قابل قبول است، اما همچنان به دنبال جذب بازیکنی در حد و اندازه‌های فیاضی هستیم که در بازی‌های مهمتر کمک حال تیم‌مان باشد.

سیدعباسی عنوان کرد: هم اکنون در ایران بازیکنی با کیفیت و سطح بالایی نداریم و بازیکنان خوب خارجی هم درگیر لیگ های اروپایی هستند، اما از هیچ تلاشی برای جذب بازیکن در پست دریافت قدرتی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/ARIB81


ویدیو مرتبط :
هاجسون :"“با انرژی بازیکنان جوان، نمایش خوبی داشتیم"