صحبت های زین الدین زیدان درباره رونالدو


زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی که دیروز انجام داد بسیار خوشحال بود از تمرینات تیم رضایت داشت، او ترکیب تیم در مقابل دپورتیوو لاکرونیا را اعلام نکرد و صحبت های جالبی در مورد کریستیانو رونالدو انجام داد. 

صحبت های زین الدین زیدان پیش از دیدار حساس تیمش ، رئال مادرید ، دپورتیوو لاکرونیا

من به بازی بعدی کاستیا فکر می کردم که همه چیز عوض شد. خیلی خوشحالم و بازیکنان هم خوشحال هستند.

دپور برای ارائه یک بازی خوب به برنابئو می آید. ما از کیفیت آنها آگاه هستیم. دپورتیوو لاکرونیا روی ضدحملات تیم خطرناکی است اما آنچه مهم تر است، کاری است که تیم ما انجام می دهد و من روی این موضوع تمرکز کرده ام. زمانی که توپ را در اختیار نداریم همه بازیکنان باید دفاع کنند، اما بهترین راه دفاع کردن در اختیار داشتن توپ است.

وقتی در مورد ترکیب اصلی از او سؤال شد، زیدان تنها حضور کریستیانو رونالدو ، بنزما و بیل را تأیید کرد. او افزود:

ترکیب تیم را فاش نخواهم کرد، به غیر از اینکه BBC بازی خواهند کرد. هامس و ایسکو بازیکنان مهم و بسیار خوبی هستند و من محبت و اعتماد خود را به آنها نشان داده ام. سایر بازیکنان را فردا خواهید دید. همه نمی توانند بازی کنند. وقتی من هم بازیکن بودم چنین بود. کاری که ما باید انجام دهیم این است که با همه مهربان باشیم و با محبت رفتار کنیم. کار من صحبت کردن با آنهاست و یادآوری اینکه تیم مهمترین چیز است، و اینکه یکی از آنها بازی کند و دیگری نه، ملزم به اتفاق افتادن است.

با شروع نقل و انتقالات زمستانی، از زیدان در مورد رفت و آمد ها داخل باشگاه سؤال شد که وی پاسخ داد:

 همه بازیکنان کیفیت بالایی دارند و تماشایی بازی آنها لذت بخش است. امشب خوب خواهم خوابید. جلسه تمرینی امروز عالی بود اما همیشه می توانید بهتر شوید. همیشه جا برای پیشرفت وجود دارد و من سعی خواهم کرد تا هر روز خودم و بازیکنان را بهبود بخشم. می خواهیم هواداران را خوشحال کنیم. می خواهیم آنها از تماشای بازی تیم و بازیکنان لذت ببرند. در تمرینات خوب کار می کنیم و روی دیدار مقابل دپور تمرکز کرده ایم.

به مانند همیشه سؤالات در مورد کریستیانو رونالدو اجتناب ناپذیر بود و زیدان هم بی محابا به آنها پاسخ داد:

 کریستیانو همچنان ضربات ایستگاهی تیم را خواهد زد و در کناره ها بازی خواهد کرد. آنچه ما می خواهیم، خوشحالی کریستیانو است. نباید خیلی در مورد او صحبت کنم، چون آمار او گویای همه چیز است.

زین الدین زیدان گفت کریستیانو روح رئال مادرید است ، دپورتیوو لاکرونیا ، کنفرانس مطبوعاتی

وقتی از او در مورد شایعات جدایی رونالدو و انتقال به پاریسن ژرمن یا منچستر یونایتد سؤال شد، گفت:

 نه، تا زمانی که من اینجا هستم چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. کریستیانو از غیرقابل فروش هم فراتر است. او روح تیم است و یکی از نماد های مادریدیسمو ها می باشد. او جایی نخواهد رفت.

وی در مورد اظهارات ریموند دومنک هم گفت:

 او حق دارد که عقاید خود را بیان کند. او می داند من در موردش چه عقیده ای دارم و بیش از این اظهار نخواهم کرد.

در نهایت در جواب اینکه آیا انتخاب او به عنوان سرمربی رئال مادرید موفقیت آمیز خواهد بود یا نه، گفت:

 متقاعد شده ام که قطعاً اینطور خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
انزو زیدان پسر زین الدین زیدان در رئال مادرید ب