از معرفی اسلام ناب محمدی تا برملا ساختن پشت پرده حوادث پاریس


به گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامه‌ای به عموم جوانان کشورهای غربی، حوادث تلخ تروریستی فرانسه را زمینه‌ای برای همفکری خواندند و با بر شمردن نمونه‌های دردناکی از «آثار تروریسم مورد حمایت برخی قدرتهای بزرگ در دنیای اسلام، پشتیبانی از تروریسم دولتی اسرائیل و لشکرکشی‌های خسارت‌آفرین سالهای اخیر به دنیای اسلام»، خطاب به جوانان خاطرنشان کردند: من از شما جوانان میخواهم که بر مبنای یک شناخت درست و با ژرف‌بینی و استفاده از تجربه‌های ناگوار، بنیانهای یک تعامل صحیح و شرافتمندانه را با جهان اسلام پی‌ریزی کنید. ( متن کامل نامه )

ترقی: نامه "مقام معظم رهبری" به جوانان غربی پشت پرده حوادث فرانسه را برملا می‌کند

"حمیدرضا ترقی" عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاراحزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی اظهار داشت: نامه قبلی مقام معظم رهبری به جوانان غربی باعث سوق‌پیداکردن آن‌ها به سوی اسلام واقعی شد. این استقبال و دست‌به‌دست‌شدن نامه در کشورهای غربی نشان داد که می‌توان با چشاندن طعم شیرین اسلام ناب به جوانان غربی، موج اسلام‌گرایی در غرب را گسترش داد و تمام تبلیغات استکبار جهانی را پیرامون اسلام‌هراسی خنثی کرد.

از معرفی اسلام ناب محمدی تا برملا ساختن پشت پرده حوادث پاریس

وی افزود: این نامه ضمن اینکه می‌تواند اسلام‌هراسی را خنثی کند و جلوی رفتارهای ناشایست نسبت به مسلمانان در اروپا را بگیرد، بهانه‌ای شد تا مقام معظم رهبری اسلام را به طور جامع‌تر و کامل‌تر برای جوانان غرب تبیین کنند و تفاوت آن را با اسلام آمریکایی نشان بدهند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: این نامه پشت پرده حوادث اخیر در فرانسه را برملا می‌کند و نشان می‌دهد که عوامل تکفیری و تروریست‌ها نه تنها بویی از اسلام نبرده‌اند بلکه اساسا فعالیت‌های آن‌ها علیه انسانیت و حقوق بشر است. جوانان غربی می‌بایست به دور از مهندسی افکار عمومی توسط رسانه‌های سلطه‌طلب و استکباری، واقعیت‌های این جنایات را مورد بررسی قرار دهند.

مصطفوی: نامه رهبر انقلاب نشان‌دهنده توجه ایشان به نقش جوانان غربی در مبارزه با افراط‌گرایی است

"مهدی مصطفوی" در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،، پیرامون نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی اظهار داشت: این  نامه در یک مقطع بسیار مهمی صادر شد که نشان دهنده توجه ویژه مقام معظم رهبری به تحولات بین‌المللی و فشاری که به جهان اسلام وارد می شود است.

از معرفی اسلام ناب محمدی تا برملا ساختن پشت پرده حوادث پاریسوی ادامه داد: از منظر دیگر این نامه نشان می دهد که رهبر معظم انقلاب نسبت به برقراری ارتباط با جوانان توجه ویژه دارند و با توجه به اینکه این دومین بار است ایشان جوانان را مورد خطاب قرار می دهند می توان نتیجه گرفت که رهبری درصدد هستند تا این ارتباط با اهمیت را حفظ کنند.

عضو شورای راهبردی روابط خارجی تصریح کرد: ایشان در این نامه  جوانان را به مسائل مهمی چون فلسطین، تفکرات تکفیری و حمایت غرب از جنایاتی که  این تکفیری‌ها انجام می دهند و مبارزه با آن توجه می‌دهند و در این زمینه به افشاگری می پردازند.

مصطفوی در پایان خاطر نشان کرد: به نظر می رسد با توجه به این نامه مقام معظم رهبری به خوبی وظایف امامت بر جهان اسلام را انجام داده و برآن دقت نظر بسیاری بالایی دارند.

جوکار: مقام معظم رهبری در صدد معرفی اسلام حقیقی به جوانان غربی هستند

"محمدصالح جوکار"  عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرنگارمجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  پیرامون نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی اظهار داشت: نامه دوم رهبری در یک موقعیت زمانی بسیار خوب منتشر شد و در تبیین اسلام ناب برای جوانان اروپا مخصوصا در شرایطی که بحث حملات تروریستی اروپا مطرح است، این نکته بسیار حائز اهمیت بود که مجددا رهبری نامه دومی برای جوانان اروپا بنویسند.

از معرفی اسلام ناب محمدی تا برملا ساختن پشت پرده حوادث پاریسوی در ادامه بیان کرد: قالبا دولت های غربی یک عنادی با جهان اسلام دارند به همین منظور عملکرد آنها را در منطقه از جمله ترویج اسلام‌هراسی در  دنیا میبینیم که به این ترتیب ذهن جوانان اروپا را مخشوش کرده و اسلام ناب و واقعی را معرفی نمی کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: آنها اسلامی خشن که به دنبال ترور است را معرفی می کند و مقام معظم رهبری به دنبال آن هستند که آن اسلام حقیقی را که حاکی از شناخت جوانان اروپا نسبت به این اسلام باشد را معرفی کنند و لذا اینکه ارتباط مستقیم گرفته می شود بک نوع دیپلماسی عمومی است که از این طریق مقام معظم رهبری سعی دارند با مردم و جوانان اروپا ارتباط برقرار کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 


ویدیو مرتبط :
اثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی