سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سازمان ملل وضعیت هشدار دهنده کودکان در اردوگاه پناهجویان کاله فرانسه را محکوم کرد


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهجویان وضعیت هشدار دهنده و شرایط بسیار ناسالم زندگی کودکان پناهجوی ساکن اردوگاه مهاجران در منطقه کاله فرانسه را محکوم کرد.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، «ویلیام اسپایندلر» سخنگوی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در اظهاراتی اعلام کرد: «کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد از شرایط هشدار دهنده و بسیار ناسالم زندگی کودکان به ویژه کودکان بدون همراه به شدت نگران است و خواستار ایجاد پذیرش‌گاه‌های بیشتر یا دیگر ساختارها برای پاسخگویی به نیازهای حمایت از کودکان است.»

وی افزود: «حدود 3800 مهاجر به امید عزیمت به انگلستان در اردوگاهی تحت عنوان «جنگل» در نزدیکی بندر کاله فرانسه جا داده شده‌اند و نزدیک به 2000 نفر نیز در شرایطی بسیار ناسالم در اردوگاه دیگری در 40 کیلومتری این اردوگاه اسکان دارند. کمیساریای عالی پناهندگان بار دیگر یادآوری می‌کند که کودکان بسیار آسیب‌پذیر هستند و ما می‌‌دانیم که قاچاقچیان در این مکان‌ها حضور دارند. بنابراین باید سریعا تدابیری برای تسهیل فرآیندهای حفاظت از کودکان به ویژه کودکان دارای قوم و خیش در سایر کشورهای اتحادیه اروپا اتخاذ شود.»

انتهای پیام/م

http://fna.ir/KHDB9J


ویدیو مرتبط :
بحران پناهجویان در کاله فرانسه