واشنگتن به ماهواره های خود نیز رحم نمی‌کند


به گزارش مشرق، ژنرال «جان هایتن» فرمانده واحد هوا فضای آمریکا در زمینه خطرات فراروی ماهواره‌های این کشور گفت ، از این‌که چندبار ماهواره‌های آمریکا از سوی چین و روسیه مورد حمله الکترونیک قرار گرفته‌اند اطلاعی ندارد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» ژنرال هایتن افزود که به طور متوسط در ماه ۲۳ بار ماهواره‌های مخابراتی آمریکا دچار مشکل شده‌ و ارتباطشان  قطع شده است. وی گفت: «در سال ۲۰۱۵، ۲۶۱  جنگ الکترونیکی علیه ماهواره‌های ما صورت گرفته است .»

از قرار معلوم آمریکا خود نیز مسبب جنگ الکترونیک علیه ماهواره‌های خود بوده است .این مقام نظامی ارشد آمریکا هدف گرفتن ماهواره‌های آمریکا از سوی نیروهای خود را به واسطه دانش پایین نیروهای  خودی عنوان کرد و افزود، کشورهایی چون روسیه و چین به شدت فعالیت‌های ماهواره ای آمریکا را تحت نظر دارند.

بر اساس این گزارش، اسناد افشا شده فوریه ۲۰۱۵ آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا حکایت از آن داشتند که سران نظامی روسیه و چین متوجه مزایای اطلاعات منحصر به فرد  سامانه‌های فضایی شده‌اند و به همین دلیل در حال توسعه قابلیت‌های خود هستند تا مانع استفاده آمریکا از فضا در یک عرصه نبرد شوند.


ویدیو مرتبط :
درمان ضخامت رحم ، درمان فیبروم رحم و خونریزی زیاد رحم - استاد عباس تبریزیان