سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استاد حوزه و دانشگاه: بسیجی باید افتخار نظام اسلامی باشد


به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی صدرا در نشست فصلی روشنگری و تجلیل از بسیجیان انزلی اظهار کرد : افتخار نیروهای مسلح به این است که مطیع ولایت فقیه هستند و دراین راستا باید از هر جهت، سرآمد باشند.
وی افزود: متاسفانه ما از بسیاری از قابلیت های خدادادی استفاده نمی کنیم که می بایست با سعی و تلاش مضاعف، به درجه خودباوری برسیم.
سخنران مراسم تجلیل از بسیجیان، اتلاف وقت در دنیا را بزرگترین حسرت انسان ها در عالم برزخ دانست و متذکر شد: وقت، نعمت الهی است که خداوند به ما عطا کرده و می بایست قدردان این نعمت و وقت شناس باشیم.
وی با تاکید برافزایش توانمندی نیروهای بسیجی با استفاده درست از وقت افزود: بسیجی نیز می بایست با استفاده صحیح از وقت، درجهت توانمند سازی خویش در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارد.
به گفته این استاد حوزه و دانشگاه، تفاوت انسان ها در زندگی را باید درنحوه استفاده درست و یا غلط آنها از وقت دانست که برای رسیدن به هدف های معقول، از بسیاری از وقت کشی ها جلوگیری می کنند.
وی تصریح کرد: اهمیت سلامت افکار خانواده در تاثیرگذاری آن بر روی افکار جامعه است و دشمن از هر راهی برای خدشه دارکردن این افکار استفاده کرده و منطبق با هر ذائقه ای، امواجی را به ایران می فرستد.
درپایان این مراسم از برگزیدگان فرهنگی و ورزشی بسیجی انزلی طاها صفائیان راد، ورزشکار نمونه بسیجی و دارنده مقام سوم استانی در رشته جودو و همچنین سه نفر اول مسابقه کتابخوانی با اهداء جوایزی تقدیر شد و اعضاء شورای پایگاه مقاومت بسیج باب الحوائج نیز احکام مسئولیت جدید خویش را دریافت کردند.ک/2
6030/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ارتباط حوزه و نظام اسلامی