فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



رئيس پليس راهور تهران: جرائم زوج و فرد بخشيده نشده


تسنيم/ رئيس پليس راهور پايتخت با تکذيب خبر برخي از رسانه‌ها مبني بر بخشودگي جريمه ورود به محدوده زوج و فرد، هرگونه بخشودگي جرائم خودروها براي ورود به طرح زوج و فرد را رد کرد.

سردار سيدتيمور حسيني در واکنش به اشتباه يکي از رسانه‌ها در خصوص اعلام خبري مبني بر بخشودگي جرائم خودروهايي که به صورت غيرمجاز وارد محدوده طرح زوج و فرد شده‌اند، اظهار کرد: اين خبر به هيچ وجه صحت ندارد و هيچ بخشودگي جرائمي در خصوص ورود غيرمجاز خودروها به محدوده طرح زوج و فرد انجام نگرفته است.

رئيس پليس راهور پايتخت گفت: از ابتداي تجهيز محدوده زوج و فرد به دوربين‌هاي ثبت تخلف تا امروز هيچ جريمه‌اي براي خودروهاي متخلف صادر نشده است که مشمول بخشودگي جرائم شود.

به گزارش تسنيم، سردار حسيني پيش از اين در گفت‌وگو با تسنيم، بر روشن بودن دوربين‌هاي ثبت تخلف در محدوده زوج و فرد خبر داده و خاطرنشان کرده بود که علي رغم عدم صدور جريمه براي خودروهاي متخلف، جريمه تمامي تخلفات ورود غيرمجاز به محدوده زوج و فرد به صورت يکجا صادر مي‌شود.


ویدیو مرتبط :
‫آیا طرح زوج و فرد باعث کاهش بحران آلودگی هوای تهران می شود؟‬‎