ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ترکاشوند: فحاشی به شیرکوند برنامه‌ریزی شده بود/ شاهد تکنیک‌های ناب والیبال بودیم


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،  محمد ترکاشوند در مورد شکست 3 بر صفر تیمش مقابل بانک سرمایه اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. ما این تیم را در مرحله رفت 3 بر صفر شکست داده بودیم. در بازی برگشت نیز بازی زیبایی را مخصوصاً در ست‌های دوم و سوم به نمایش گذاشتیم. 

ترکاشوند ادامه داد: متأسفانه از ست اول بازی به احسن شیرکوند (لیبروی متین ورامین) فحاشی کردند که به اعتقاد من این کار برنامه‌ریزی شده بود. اگر شیرکوند به حاشیه نمی‌رفت قطعاً سرنوشت بازی عوض می‌شد. 

سرمربی تیم والیبال متین ورامین گفت: در این بازی هر تیمی که ست اول را می‌برد، برنده بازی بود. در ادامه هم دیدید که تیم حریف کاملاً خسته شده بود و برای ادامه بازی تقلای زیادی می‌کرد. در این بازی شاهد تکنیک‌های ناب والیبال در دفاع و توپ‌گیری بودیم. متأسفانه سرویس‌های ما در این دیدار چندان خوب نبود و بازی را واگذار کردیم.

وی تصریح کرد: هدف ما پیروزی در این بازی و حفظ جایگاه چهارم جدول بود؛ ولی بازی 5 سته قبلی مقابل شهرداری ارومیه بازیکنان را خسته کرده بود. علاوه بر این هر تیمی که با کویر زاهدان (تیم قعرنشین و بدون پیروزی لیگ) بازی می‌کند در هفته بعد از آن به مصاف تیم ما می‌آید به این ترتیب بازیکنان اصلی حریف فرصت استراحت دارند. 

انتهای پیام/38


ویدیو مرتبط :
تکنیک های ناب ناب ناب تست زنی را از دکتر شیخی بیاموزید.